ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری آغاز رقابت داوطلبان دکتری در آزمون دانشگاه دفاع ملی (26 اردیبهشت 92)

آغاز رقابت داوطلبان دکتری در آزمون دانشگاه دفاع ملی (26 اردیبهشت 92)

آزمون ورودی دوره دکتری 92 دانشگاه عالی دفاع ملی از صبح امروز پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه در بیش از 16 گرایش در حال برگزاری است.


به گزارش خبرنگار مهر، این آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود. در نوبت صبح داوطلبان به سئوالات عمومی و در نوبت بعد از ظهر به سئوالات اختصاصی پاسخ می دهند.

دانشگاه دفاع ملی موظف به آموزش و پژوهش فرماندهان و مدیران عالی رتبه نظامی انتظامی و مقامات کشوری در سه حوزه مدیریت راهبردی دفاع ملی و امنیت ملی در مقطع دکترا تخصصی است.

تعداد دانشجویان در حال تحصیل این دانشگاه در رشته ها و گرایش های تحصیلی 560 نفر است که 374 آن ها آموزشی و 386 نفر پژوهشی هستند. تعداد کلی دانش آموختگان این دانشگاه 179 نفر است و از رشته ها و گرایش های تحصیلی این دانشگاه می توان به رشته علوم دفاعی راهبردی با سه گرایش دفاع ملی سیاست دفاعی اندیشه نظامی، رشته مدیریت راهبردی نظامی رشته مدیریت راهبردی پدافند غیرعامل رشته مدیریت راهبردی رشته مدیریت راهبردی فرهنگی رشته مدیریت راهبردی دانش رشته مدیریت راهبردی آینده پژوهی رشته امنیت ملی با سه گرایش مطالعات امنیت ملی تهدیدات امنیت ملی و امنیت داخلی و رشته مدیریت راهبردی فضای سایبر با سه گرایش مدیریت سایبری امنیت سایبری و دفاع سایبری اشاره کرد.

کلمات کلیدی: داوطلبان دکتری، رقابت داوطلبان دکتری، دکتری، آزمون دانشگاه دفاع ملی، آزمون دکتری دانشگاه دفاع ملی، دانشگاه دفاع ملی

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image