ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور نحوه پذیرش پیش دانشگاهیها در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور (مرداد 91)

نحوه پذیرش پیش دانشگاهیها در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور (مرداد 91)

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور نحوه پذیرش متقاضیانی که در حال اتمام دوره پیش دانشگاهی هستند و تمایل دارند در کنکور فراگیر این دانشگاه شرکت کنند را تشریح کرد.


بهنوش سلیم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: پذیرش داوطلبان در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور برای دو نیمسال تحصیلی بهمن ماه 92-91 و مهرماه 93-92 صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آزمون فراگیر در سال جاری نیمه دوم آذرماه برگزار خواهد شد، درباره زمان پذیرش متقاضیانی که دوره پیش دانشگاهی خود را به اتمام رسانده اند اعلام کرد که این متقاضیان پس از اتمام تحصیلشان در شهریورماه 92 از مهرماه سال جاری که مطابق با سال تحصیلی 93-92 است به کلاسهای درس فراگیر پیام نور می روند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور مهرماه را زمان آغاز نام نویسی در این دوره از کنکور فراگیر اعلام کرد و گفت: ثبت نام متقاضیان در سامانه www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

سلیم بهرامی گفت: متقاضیان شرکت در مقاطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد امکان شرکت در این کنکور را دارند.

کلمات کلیدی: نحوه پذیرش در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور، پذیرش پیش دانشگاهیها در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور، چگونگی پذیرش پیش دانشگاهیها در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور، کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور، نحوه پذیرش داوطلبان در کنکور 91 فراگیر دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image