ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکل بن کارتهای دانشجویی برای نمایشگاه کتاب حل نشد (14 اردیبهشت 92)

مشکل بن کارتهای دانشجویی برای نمایشگاه کتاب حل نشد (14 اردیبهشت 92)

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به آماده نشدن بن کارتهای دانشجویی برای نمایشگاه کتاب، تاکید کرد: تاکنون از سوی وزارت ارشاد اعطای این بن کارتها محقق نشده است.


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا خواجه سروی درباره مشکلات پیش آمده برای توزیع بن کتاب دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران، گفت: با وجود تلاشهای صورت گرفته در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تاکنون توزیع بن کتاب دانشجویی امکانپذیر نشده است.

معاون فرهنگی وزارت علوم درباره علت این موضوع گفت: هزینه مورد نیاز توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم در اختیار وزارت ارشاد قرار داده شده اما هنوز هیچ بن کتابی در اختیارمان نگذاشته اند.

وی همچنین در خصوص خط قرمز نشریات دانشجویی، اظهار داشت: خط قرمز نشریات در دانشگاهها دقیقاً در مقررات نشریات دانشجویی بیان شده و عین قانون مطبوعات است و تغییر نکرده، در قانون مطبوعات آمده که نشریات در بیان مطالب آزادند مگر اینکه مخل نظم عمومی و مبانی دین مبین اسلام شوند.

وی ادامه داد: نشریات نباید به افراد توهین کرده و دروغ منتشر کنند، تحلیلهای ارائه شده دلسوزانه و نقدها منصفانه باشند.

معاون فرهنگی وزارت علوم همچنین درباره اعتکاف دانشگاهیان، گفت: هفته گذشته جلسه هماهنگی با معاونان فرهنگی دانشگاهها در این باره برگزار شد، چیزی که مورد تاکید بوده این است که اعتکاف استادان هم برگزار شود و از سال گذشته این موضوع عملی شد.

وی افزود: از میان 4 میلیون دانشجویی که داریم تنها بین 40 تا 50 هزار دانشجو معتکف می شوند هر چند عدد مناسبی است اما برخی دانشگاهها به دانشجویان تنها یک بار اجازه حضور در مراسم اعتکاف را می دهند.

کلمات کلیدی: بن کارتهای دانشجویی، مشکل بن کارتهای دانشجویی، کارت دانشجویی، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه کتاب سال 92، اخبار نمایشگاه کتاب، اخبار جدید نمایشگاه کتاب

آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image