ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری از فردا و زمان مصاحبه معرفی‌شدگان (14 اردیبهشت 92)

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری از فردا و زمان مصاحبه معرفی‌شدگان (14 اردیبهشت 92)

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری برای انجام مصاحبه در ساعت 20 فردا (15 اردیبهشت ماه) خبر داد.




دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه آزمون دکتری 92 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: در این دوره از آزمون 45 هزار و 133 داوطلب برای انتخاب رشته مجاز شدند که از این تعداد 37 هزار و 19 نفر فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کردند و در نهایت از میان انتخاب رشته‌کنندگان فردا اسامی 20 هزار و 479 داوطلب معادل 55.38 درصد برای انجام مصاحبه اعلام می شود.



به گفته وی، 37 درصد معرفی‌شدگان معادل 7562 نفر برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری زن هستند و 63 درصد به عبارتی 12 هزار و 917 نفر مرد می‌باشند.



مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده، فهرست اسامی تعداد 20 هزار و 479 نفر معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از کد رشته‌های تحصیلی حداکثر در پنج کد رشته محل بر اساس اولویت کد رشته محل‌ انتخابی و نمرات علمی آزمون و با در نظر گرفتن سوابق اعلام می‌شود.



وی با اشاره به آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان از دهه سوم اردیبهشت ماه، گفت: این دسته از داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک لازم و بر اساس برنامه زمانی که آن زمان اعلام می‌شود، به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو مراجعه کنند.



توکلی در پایان از اعلام نتایج نهایی داوطلبان در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری خبر داد.


کلمات کلیدی: زمان مصاحبه معرفی‌شدگان، زمان مصاحبه معرفی‌شدگان دکتری، دکتری، مصاحبه دکتری، چند برابر ظرفیت آزمون دکتری، نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image