ارتباط مستقیم با 30662 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ضرورت توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد (10 اردیبهشت 92)

ضرورت توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد (10 اردیبهشت 92)

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در بازدید نماینده و فرماندار اهر که جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آنها را همراهی می‌کردند، از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی پژوهشی دانشکده علوم این دانشگاه، دانشکده داروسازی همچنین از پروژه‌های در دست اجرای این واحد بازدید شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، تلاش‌های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و عمرانی بسیار قابل توجه برشمرد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های لازم و تلاش‌های مضاعف دست‌اندرکاران تلاشگر این واحد دانشگاهی، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم.

عباس فلاحی‌باباجان، توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی را برای رونق هرچه بیشتر این واحد دانشگاهی به خصوص در رشته‌های علوم پزشکی بسیار مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با توجه به ظرفیت ویژه این واحد دانشگاهی به دلیل وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، اساتید مجرب با مرتبه علمی بالاتر و فضای مناسب برای توسعه، شاهد افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی به خصوص ایجاد رشته مهم دکترا داروسازی در شهرستان اهر باشیم.

این نماینده مجلس، رونق و توسعه بخش‌های مختلف را در رونق زیربخش‌های علمی و فرهنگی بسیار مهم برشمرد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای این دانشگاه تقویت ساز و کارهای علمی و تحقیقی می‌تواند در روند توسعه دانشگاه نقش اساسی ایفا کند.

وی، گفت: در بازدیدی که امروز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر داشتیم با توجه به فضا و امکانات مناسب در تلاش هستیم دانشکده پرستاری و مامایی را در فضای این واحد دانشگاهی راه‌اندازی کنیم.

کلمات کلیدی: تحصیلات تکمیلی، توسعه تحصیلات تکمیلی، رشد تحصیلات تکمیلی، دکتری، دکترا، کارشناسی ارشد، توسعه کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 473 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image