ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی اهدای جایزه"دکتر محمدقریب" به اساتید برجسته آموزش پزشکی (9 اردیبهشت 92)

اهدای جایزه"دکتر محمدقریب" به اساتید برجسته آموزش پزشکی (9 اردیبهشت 92)

دبیر چهاردهمین همایش کشوری علوم پزشکی با اشاره به اینکه شعار همایش امسال «آموزش علوم پزشکی در خدمت نیازهای جامعه» است، گفت:‌ تلاش می‌شود علوم پزشکی پاسخگویی کامل به نیازهای جامعه را داشته باشد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر احمدی چهاردهمین همایش کشوری علوم پزشکی و ششمین جشنواره آموزشی شهید مطهری، اظهارکرد: ویژگی بارز این همایش این است که در 36 دانشگاه علوم پزشکی کشور در 1200 برنامه‌ای که داریم مشارکت خوبی صورت گرفته است.


دبیر چهاردهین همایش کشوری علوم پزشکی افزود: انتظار داشتیم از مشارکت بالای دانشجویان علوم پزشکی در اجرای برنامه‌های علمی استفاده کنیم که خوشبختانه این استقبال صورت گرفت.


وی با اشاره به گستردگی بالای برنامه‌های این همایش، اظهارکرد: 200 مقاله پژوهشی به صورت سخنرانی در جلسات موازی در این همایش ارائه می‌شود و بیش از 400 پوستر نیز آماده شده است که این ظرفیت بسیار بالایی است که در 13 همایش گذشته وجود نداشته است.


احمدی افزود: ‌1200 نوع برنامه در این همایش مدنظر است که شامل کارگاه‌های حین و پس از همایش است که 28 کارگاه، 10 سمپوزیوم علمی با حضور اساتید برجسته کشور در این زمینه برگزار می‌شود و هشت سخنرانی اصلی محوری هستند و 200 مقاله پژوهشی و پوستر نیز ارائه می‌شود و 20 صبحانه کاری در قالب میزگردهایی که در ساعت هفت صبح برگزار می‌شود.


وی در خصوص آمار مقالات، اظهار کرد: ‌1519 مقاله به این همایش ارائه شده که از این تعداد 1117 مقاله پذیرفته شده است.


وی ادامه داد: برای برجسته شدن فعالیت‌های پژوهشی اساتید در این همایش به بحث آموزش و خدمات آموزشی بها داده می‌شود و برای اولین بار در این همایش جایزه کشوری آموزش پزشکی دکتر محمدقریب به شش نفر از اساتیدی که خدمات برجسته‌ای در زمینه آموزش پزشکی داشته‌اند اهدا می‌شود.


وی ادامه داد: گروهی از اساتید برای صدور بیانیه در جهت سیاستگذاری تشکیل شده است که با توجه به اینکه تم ما آموزش پزشکی پاسخگو است امیدواریم بیانیه‌ای در این زمینه داشته باشیم تا به عنوان مرجع در آینده قرار گیرد.


وی اظهار کرد: ‌گروهی 30 نفره از اساتید تشکیل شده‌اند که از کل برنامه‌های این همایش ارزشیابی می‌کنند و برنامه‌های این همایش را مستند کرده و منتشر می‌کنند.


شایان ذکر است، چهاردهمین همایش کشوری علوم پزشکی و ششمین جشنواره آموزشی شهید مطهری از امروز در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز بکار کرد.

کلمات کلیدی: دکتر محمدقریب، جایزه دکتر محمدقریب، اهدای جایزه دکتر محمدقریب، اساتید برجسته آموزش پزشکی، اساتید برجسته، آموزش پزشکی، اساتید برتر پزشکی

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image