ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی تحصیل 5 هزار نفر در دانشگاه قرآن و حدیث قم (8 اردیبهشت 92)

تحصیل 5 هزار نفر در دانشگاه قرآن و حدیث قم (8 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: 5 هزار و هفت نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث قم مشغول تحصیل هستند.


هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه فعالیت خود را با برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد ویژه طلاب از سال 84 در قم آغاز کرد.

وی ادامه داد: این دانشگاه در حوزه مباحث قرآنی و حدیثی و نیز فعالیت در عرصه آموزش‌های الکترونیک یکی از دانشگاه‌های موفق و پیشتاز در کشور به شمار می‌رود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد: این دانشگاه نمونه‌ای از پیوند فعالیت‌های حوزه و دانشگاه است و با اعضای شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی جلسه‌ای برگزار کردند.

وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی به زبان‌های غیر فارسی به شیوه الکترونیکی و موافقت اصولی با تأسیس شهاب دانشگاه در برخی از کشورها از جمله اقداماتی است که در جلسه شورای گسترش موافقت شده است.

حجت تصریح کرد: اقدام لازم نسبت به تسریع در تصویب اساس‌نامه دانشگاه، اعطای مجوز اجرای رشته دکترای علوم و معارف نهج‌البلاغه در مقطع دکترا به دانشگاه قرآن و حدیث از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: رشته‌های علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی و روان‌شناسی اسلامی گرایش روان‌شناسی مثبت‌گرا در سال 91 به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه اضافه شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: رشته‌های «علوم حدیث» و «علوم و معارف قرآن» در دوره‌های مجازی مقطع کارشناسی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 5 هزار و هفت نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث مشغول فعالیت هستند، گفت: از این تعداد در مجموع حضوری و مجازی 62 درصد خانم و 38 درصد آقا هستند.

حجت افزود: 560 نفر در مقطع کارشناسی حضوری و 3 هزار و هشت نفر در مقطع کارشناسی مجازی مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: 723 نفر در مقطع کارشناسی ارشد حضوری، 630 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مجازی و 88 نفر در مقطع دکترا در این دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازند.

کلمات کلیدی: دانشگاه قرآن و حدیث قم، تحصیل در دانشگاه قرآن و حدیث قم، دانشگاه، قرآن، حدیث، قم، دانشگاه قم، تحصیلات تکمیلی، دانشگاه قرآن، تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن، ارشد، دکتری

آمار بازدید: 719 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image