ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وضعیت 210 دانشگاه غیردولتی که در رتبه بندی شرکت نکردند/ نوع شهریه واحدهای عملی و نظری (8 اردیبهشت 92)

وضعیت 210 دانشگاه غیردولتی که در رتبه بندی شرکت نکردند/ نوع شهریه واحدهای عملی و نظری (8 اردیبهشت 92)

مدیر کل نظارت و ارزیابی وزارت علوم درباره آخرین وضعیت رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی به 210 موسسه ای اشاره کرد که در این رتبه بندی شرکت نکردند و درباره جایگاه این موسسات در رتبه بندی توضیحاتی داد.رضا عامری در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین رتبه بندی صورت گرفته برای دانشگاههای غیردولتی، اظهار داشت: رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی در وزارت علوم نهایی شد اما به علت حجم بالای داده ها، مقرر شد کمیته ای در دفتر نظارت و ارزیابی یک بار دیگر این اطلاعات را ارزیابی کند که این اقدام هم به اتمام رسید.


وی درباره تعداد موسساتی که در این رتبه بندی شرکت کردند، اظهار داشت: 210 موسسه در فرایند رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی شرکت نکردند و تنها اطلاعات 180 موسسه ثبت شد، آن دسته از موسساتی که اطلاعاتشان را وارد نکرده یا از نظر ما داده های ناقصی را ارائه دادند در رتبه بندی پایین تر از حد انتظار قرار می گیرند.

سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم، با اشاره به ارائه مدل شهریه برای غیردولتیها، اظهار داشت: شهریه واحدهای نظری و واحدهای عملی پس از این رتبه بندی کاملاً تغییر خواهد کرد، همچنین موسسات طبق معیارهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، زیرساختی، مدیریتی و تشکیلاتی از یکدیگر متمایز شدند.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، تغییرات نهایی اعمال شده برای پذیرش دانشجو در این موسسات تا پیش از صدور دفترچه انتخاب رشته کنکور 92 به اطلاع داوطلبان کنکور می رسد.

کلمات کلیدی: دانشگاه غیردولتی، وضعیت دانشگاه غیردولتی، شهریه واحدهای عملی، شهریه واحدهای نظری، شهریه دانشگاهها، رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی

آمار بازدید: 462 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image