ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ۱۰۶۰ استادیار به بدنه هیئت علمی دانشگاه آزاد اضافه شد (7 اردیبهشت 92)

۱۰۶۰ استادیار به بدنه هیئت علمی دانشگاه آزاد اضافه شد (7 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از اضافه شدن ۱۰۶۰ استادیار در سال ۹۱ به بدنه اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح کارگاه بازآموزی مقررات و آئین نامه آموزشی در واحد تهران جنوب، گفت: برگزاری اینگونه کارگاه‌ها در سطح کشور گامی موثر برای تحقق اهداف عمده معاونت آموزشی مبنی بر ارتقای کیفیت و ارائه خدمات برتر نسبت به سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به ایجاد 2 شورای مرکزی جذب و بورس در سال گذشته افزود: پس از تشکیل مرکز امور هیئت علمی که در هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است امروز شاهد تشکیل هیئت اجرایی جذب در تمام استان‌ها هستیم.

بلندی اظهار داشت: با مجوزهای اخذ شده از هیئت ممیزه بیش از 1060 استادیار به بدنه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اضافه شد.

وی با بیان اینکه فرهاد دانشجو در بحث تعیین تکلیف و برنامه ریزی برای بدنه اعضای هیئت علمی پیشتاز بود، بیان کرد: همه افرادی که مربی دانشگاه آزاد هستند، بدون در نظر گرفتن شرط سنی، مسئولیت‌های اجرایی و اخذ پذیرش در دوره دکتری، می‌توانند بورسیه این دانشگاه محسوب شوند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با تاکید به اینکه تصویب اولیه رشته‌ها و ارتقاء واحدها و مراکز آموزشی در شورای گسترش صورت می‌گیرد، گفت:‌ یک هزار و 583 رشته محل که دارای مشکلاتی بودند، موافقت مشروط گرفتند.

وی به کسب مجوز برای راه‌اندازی بیش از 534 رشته محل جدید از وزارت علوم نیز اشاره کرد.

بلندی به تدوین طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح واحدها و مراکز دانشگاهی با تعامل و تقسیم کار،‌ بهترین کیفیت را با امکانات موجود به دانشجویان ارائه می‌دهند.

وی گفت: طرح جابه جایی اعضای هیئت علمی در درون هر استان در صورت موافقت واحدهای مبدأ و مقصد و همچنین رئیس هیئت اجرایی جذب استانی در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه رتبه بندی علمی واحدها در شورای عالی نظارت دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد، یادآور شد:‌ این شورا متشکل از چهار کمیته آموزشی،‌ پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی است که هر کدام از آنها شاخص‌های مربوط به حوزه خود را تعیین و بررسی می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ‌پس از اعلام ارزیابی شورای عالی نظارت در رابطه با رتبه‌بندی علمی واحدها و مراکز آموزشی، ارزیابی بین المللی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

بلندی با تاکید بر بازنگری برنامه‌های درسی اظهار داشت:‌ یکی از شاخص‌ها در تعیین رتبه بندی علمی،‌ بررسی عملکرد واحدها در تعداد برنامه‌های درسی بازنگری شده، میزان پاسخگویی به نیاز بازار کار و صنعت و همچنین تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جدید است.

وی بیان کرد:‌ اگر امروز ایران در خیلی از حوزه‌ها برای انتقال علم و فناوری به دنیا مقتدرانه اعلام آمادگی می‌کند،‌ نتیجه بهره گیری از برنامه‌های درسی و استادان متعهد و متخصص است که باید ادامه پیدا کند.

کلمات کلیدی: هیئت علمی دانشگاه آزاد، هیئت علمی، دانشگاه آزاد، اضافه شدن هیئت علمی دانشگاه آزاد، استخدام هیئت علمی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 466 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image