ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ایجاد 10 رشته جدید دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود (5 اردیبهشت 92)

ایجاد 10 رشته جدید دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود (5 اردیبهشت 92)

مدیرکل شورای گسترش آموزش عالی از ایجاد 10 رشته جدید دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه سمنان، سید ابوالفضل حسنی در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی شاهرود، افزود: پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شاهرود مهرماه سالجاری در10 رشته دکتری دانشجو می پذیرد.


وی اعلام کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود درخواستی در ارتباط با تأسیس پردیس خودگردان داشت که مقدمات آن در سال گذشته فراهم شد و پس از فراهم آوردن تجهیزات اولیه با ایجاد این 10 رشته موافقت شد. همچنین برای کارشناسی ارشد کلیه رشته‌های دایر در این دانشگاه با اولویت‌هایی که به دفتر گسترش ارسال می شود، موافقت می‌شود.


حسنی خاطرنشان کرد: تا کنون با هر درخواست کارشناسی شده‌ای که از سوی دانشگاه صنعتی شاهرود به شورای گسترش ارسال شده، موافقت شده و در بحث دانشکده آموزش‌های الکترونیکی نیز درخواستی داشتند که تا هفته آینده بررسی و به دانشگاه ابلاغ می‌شود.


وی از رشد 97 درصدی رشته‌ها در مقطع دکتری خبر داد و با اشاره به میزان رشد و توسعه رشته‌ها طی سال گذشته گفت: در سال تحصیلی 92-91 رشته‌های مقطع کاردانی، 14 درصد، مقطع کارشناسی 39 درصد و رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد 57 درصد در کشور رشد داشته‌اند.

کلمات کلیدی: رشته جدید دکتری، رشته جدید، دکتری، پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود، پردیس بین الملل، دانشگاه صنعتی شاهرود، پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شاهرود

آمار بازدید: 583 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image