ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در 2 رشته اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده (3 اردیبهشت 92)

پذیرش دانشجو در 2 رشته اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده (3 اردیبهشت 92)

سرپرست مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد گفت: با توجه به بسترهای آماده شده، برای اولین بار در دو رشته کاردانی حرفه‎ای اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده از مقطع دیپلم دانشجو پذیرش می‎کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، راحله صفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد در سه رشته کاردانی ترمی اصلاح و تربیت، مددکاری مراکز پیش‌دبستانی و اصلاح و تربیت دانشجویان تحصیل می‎کنند.

وی افزود: پذیرش دوره‏های کاردانی حرفه‎ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 92 از روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا روز شنبه چهاردهم این ماه ادامه دارد.

وی ثبت نام در رشته‎های مددکاری و اصلاح و تربیت را در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد عالی توصیف کرد و گفت: فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل به دلیل نیاز جامعه وارد بازار کار می‎شوند.

صفاری گفت: در این مرکز کاردانی حرفه‎ای ناپیوسته ترمی در دو رشته اصلاح و تربیت و مددکاری خانواده با 140 دانشجو امسال پذیرش دارد.

وی با بیان اینکه شهریه‎های این دانشجویان نسبت به دانشگاه‎های دیگر پایین‎تر است، افزود: متقاضیان باید در تاریخ‎های اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در دوره‎های کاردانی حرفه‎ای ترمی نظام آموزش مهارتی سال 92 اقدام کنند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو سال 92، جذب دانشجو، رشته اصلاح و تربیت، مددکاری خانواده، رشته مددکاری خانواده، علمی کاربردی

آمار بازدید: 895 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image