ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت دانشگاه کاشان از طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی (3 اردیبهشت 92)

حمایت دانشگاه کاشان از طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی (3 اردیبهشت 92)

رئیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: این پژوهشکده از طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی حمایت مادی می‌کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا فرجی رئیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان افزود: پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان به منظور تمرکز، تقویت، ساماندهی و ارتقاء فعالیت‌های علمی پژوهشی و فناوری دانشجویان در سال 90 در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

وی حرکت برای جنبش نرم‌افزاری و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز و کارآفرین در راستای سند چشم‌انداز دانشگاه، ترویج فرهنگ‌سازی و تقویت پژوهش و فناوری دانشجویان و ارتقای مهارت‌های آنان با آموزش‌های عملی و فراهم ساختن زمینه شناسایی رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانشجویی در زمینه‌های پژوهشی و فناوری و کارآفرینی را از جمله اهداف تأسیس این پژوهشکده بیان داشت.

فرجی خاطرنشان کرد: در این پژوهشکده محیط مناسب برای حمایت از طرح‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان برای تهیه یا ساخت نمونه از ایده‌ای نو فراهم شده و رشد گروه‌های دانشجویی فناور و کارآفرین به خصوص در زمینه‌های میان رشته ای و تقاضامحور را به دنبال دارد.

رئیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان به برخی فعالیت‌ها و افتخارات دانشجویان این پژوهشکده اشاره کرد و افزود: تیم‌های دانشجویی این دانشگاه در دو سال متوالی گذشته در مسابقات ملی دانشجویی کن‌ست به مقام نخست و درسال گذشته در مسابقات ملی کمیکار به رتبه دوم و سوم دست یافتند.

وی کسب مقام سومی مسابقات بتن، کسب عنوان چهارم در مسابقات پل ماکارونی و بازی سازی رایانه‌ای را از دیگر افتخارات این پژوهشکده ذکر کرد.

فرجی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه پژوهشی DSP و طراحی و ساخت چند ربات به منظور راه‌اندازی آزمایشگاه رباتیک عمومی از دیگر فعالیت‌های انجام شده این پژوهشکده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه کاشان، اخبار دانشگاه کاشان، اخبار جدید دانشگاه کاشان، طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی، طرح‌های پژوهشی، پروژه دانشجویی

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image