ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برنامه امتحانات دانشگاههای علوم پزشکی در زمان انتخابات اعلام شد (3 اردیبهشت 92)

برنامه امتحانات دانشگاههای علوم پزشکی در زمان انتخابات اعلام شد (3 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره سیاست وزارت بهداشت در زمینه برنامه امتحانات دانشگاه های علوم پزشکی در زمان انتخابات گفت: هر دانشگاهی می تواند بنا به شرایط خود برنامه ریزی لازم را انجام دهد.دکتر بهرام عین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سیاست ما در وزارت بهداشت این نیست که یک برنامه واحد و یکسان به دانشگاه ها ابلاغ کنیم بلکه هر دانشگاه علوم پزشکی می تواند بنا به شرایط موجود در آن دانشگاه برنامه امتحانات را تنظیم کند.


وی یادآور شد: با توجه به اینکه دانشجویان رشته های علوم پزشکی شرایط متفاوتی از دانشجویان سایر رشته ها دارند و در گروه آنها وابستگی به بیمارستانها و مراکز دیگر وجود دارد، بنابراین هر دانشگاهی در زمان انتخابات برنامه امتحانات دانشجویان را بنا بر شرایط همان دانشگاه تنظیم خواهد کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تعطیلات و امتحانات در زمان انتخابات نیز وابسته به همین شرایط است و ما سیاست واحد به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ نکردیم.

کلمات کلیدی: برنامه امتحانات، برنامه امتحانات دانشگاهها، برنامه امتحانات امسال، تغییر برنامه امتحانات، برنامه امتحانات دانشگاههای علوم پزشکی، دانشگاههای علوم پزشکی، اخبار جدید دانشگاههای علوم پزشکی

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
jhjhgjgh دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

انفورماتیک پزشکی و کامپیوتر تداخل داره !!هردو صبح جمعه!!!تو یک ساعت!!!!!!!!!!!! ممنون بابت رفع مشکل این چه طرز برنامه ریزیه؟ ما دستمون به کجا بنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداااااااااا