ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان دوره‌های تخصصی و PhD سال آینده خوابگاه نمی‌گیرند (2 اردیبهشت 92)

دانشجویان دوره‌های تخصصی و PhD سال آینده خوابگاه نمی‌گیرند (2 اردیبهشت 92)

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران، با بیان اینکه عمده نگرانی دانشجویان در خصوص آینده تحصیلی و مدارکشان است، اظهارکرد: دانشجویان نگران مسائل رفاهی تا پایان دوره تحصیلی خود نباشند.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مصطفی محقق به مصوبه کمیته 5 نفره مبنی بر انتخاب معاون دانشجویی برای هر دو دانشگاه به صورت مشترک، اشاره کرد و گفت: در مواردی که اختلاف نظر وجود دارد با وساطت معاون وزیر به حل این مشکلات خواهیم پرداخت.


وی با بیان اینکه در سال آینده به دانشجویان دوره تخصصی و PhD خوابگاهی تعلق نمی‌گیرد، تصریح کرد: سال آینده به کلیه دانشجویان به استثنای دانشجویان دوره‌های تخصصی و PhD خوابگاه تعلق می‌گیرد، البته این تصمیم نیز از قبل اتخاذ شده است و ربطی به انتزاع ندارد.


محقق، در خصوص خدمت‌رسانی به دانشجویان ورودی 90 و 91، گفت: اگر قرار باشد، این تعداد دانشجو در دانشگاه تهران بمانند، به همان نسبت نیز امکانات دانشگاه ایران باید تا پایان دوره تحصیلی دانشجویان در اختیار تهران قرار گیرد.


وی توافقات صورت گرفته میان مسئولین را ضمانت اجرایی مصوبات خواند و افزود: مقرر شده است، کلیه معاونین دو دانشگاه، برای حل اختلافات خود اقدام به برگزاری جلسات با حضور معاون وزیر کنند و در صورت عدم حل مشکل آن را به کمیته 5 نفره ارجاع دهند.


معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان با بیان اینکه تفکیک خوابگاه‌ها با توجه به نام‌گذاری آنها امری غیر ممکن نیست، خاطرنشان کرد: در صورتی که فضای اداری مناسبی در دانشگاه ایران به معاونت دانشجویی اختصاص یابد، طی مدت دو ماه می‌توان تفکیک معاونت دانشجویی را نهایی کرد.

کلمات کلیدی: دانشجویان دوره‌های تخصصی، دانشجویان phd، phd، خوابگاه، خوابگاه دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image