ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور حذف نام دانشگاه شهید عباسپور از دفترچه کنکور 92 (27 فروردین 92)

حذف نام دانشگاه شهید عباسپور از دفترچه کنکور 92 (27 فروردین 92)

رئیس سازمان سنجش از حذف نام دانشگاه شهید عباسپور در دفترچه کنکور 92 خبر داد و اعلام کرد: دانش آموختگان شهید عباسپور، مدرک دانشگاه شهید بهشتی را دریافت خواهند کرد.


ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: در جلسه پیشین شورای گسترش، ادغام دانشگاههای شهید عباسپور و شهید بهشتی به تصویب رسید، بنابراین وزارت علوم پذیرش دانشجو را با هر نامی که به سازمان سنجش ارسال کند، صورت می گیرد.

وی گفت: نام دانشگاه شهید عباسپور با تصمیمات وزارت علوم از دفترچه کنکور حذف خواهد شد، این دانشگاه از این پس با عنوان پردیس فنی دانشگاه شهید بهشتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گفته رئیس سازمان سنجش، نام پردیس فنی دانشگاه شهید بهشتی در دفترچه کنکورهای امسال لحاظ خواهد شد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه داوطلبان پذیرش در دانشگاه شهید عباسپور دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی خواهند شد، تاکید کرد که مدارک صادره برای این دانشجویان تحت عنوان پردیس فنی دانشگاه شهید بهشتی صادر خواهد شد.

خدایی درباره علت ادغام این دو دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه شهید بهشتی جزء دانشگاههای مادر کشور به شمار می آید ولی در حوزه فنی گسترش قدرتمندی نداشته و با این ادغام تبدیل به یکی از قطبهای دانشگاهی کشور می شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهید عباسپور، آخرین اخبار دانشگاه شهید عباسپور، اخبار جدید دانشگاه شهید عباسپور،کنکور دانشگاه شهید عباسپور، کنکور 92 دانشگاه شهید عباسپور، دفترچه کنکور 92، کنکور، کنکور 92

آمار بازدید: 1058 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image