ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون ارشد دانشگاه شاهد (26 فروردین 92)

پذیرش دانشجو در دوره بدون آزمون ارشد دانشگاه شاهد (26 فروردین 92)

دانشگاه شاهد از طریق آیین‌نامه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 دانشجو می‌پذیرد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه شاهد بر اساس آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی از بین دانشجویان حائز شرایط دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه‌ها، پس از بررسی مدارک علمی پژوهشی، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی تعداد محدودی دانشجو جهت دوره‌های کارشناسی ارشد برای رشته گرایش‌های گروه‌های هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم کشاورزی و علوم انسانی می‌پذیرد.



بر اساس این گزارش، داوطلبان باید برای پذیرش در این رشته گرایش‌ها صلاحیت عمومی جهت ادامه تحصیل بر اساس مقررات دانشگاه شاهد و آیین‌نامه‌های وزارت علوم، دارا باشند.



همچنین، داوطلبان واجد شرایط باید اصل تقاضانامه و گواهی کسب رتبه‌های برتر تکمیل شده، آخرین کارنامه تحصیلی، حداقل یک عدد توصیه‌نامه علمی، یک نسخه از مقالات منتشر شده در مجلات علمی و پژوهشی، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی و سه قطعه عکس را تا 10اردیبهشت 92 به همراه فرم‌های تکمیل شده جهت بررسی به دفتر استعدادهای درخشان (حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی) دانشگاه شاهد تهران ارسال کنند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، دوره بدون آزمون ارشد، دوره بدون آزمون، ارشد، ارشد دانشگاه شاهد، دانشگاه شاهد

آمار بازدید: 1141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image