ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان بورسیه متأهل برای اعزام به خارج اولویت دارند (25 فروردین 92)

دانشجویان بورسیه متأهل برای اعزام به خارج اولویت دارند (25 فروردین 92)

رئیس سازمان امور دانشجویان از ادامه امضا نشدن حکم بورس مجردها بر اساس یک قانون مصوب سال 64 خبر داد و گفت: اولویت اعزام با دانشجویان متأهل است.


محمود ملاباشی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت امضا نشدن حکم بورس دانشجویان مجرد، اظهار داشت: طبق قانون بورس مصوب سال 1364 مجلس شورای اسلامی، اولویت اعزام با دانشجویان متاهل است.

وی پر رنگ تر شدن اولویت با دانشجویان متاهل را به علت محدود شدن تعداد دانشجویان بورسیه و میزان بودجه اعلام کرد و افزود: برای بورس داخل و پذیرش تمام دانشجویان هیچ مشکلی به علت کافی بودن ظرفیت وجود ندارد، اما برای بورس خارج وقتی دو متقاضی قصد تحصیل در یک رشته داشته باشند و سازمان امور دانشجویان هم یک نفر از این دانشجویان را می تواند اعزام کند، به طور طبیعی اجباراً اولویت به متاهلان اختصاص می یابد.

رئیس سازمان امور دانشجویان، خاطرنشان کرد: البته معمولاً دانشجویان مجرد متقاضی بورس خارج به موازات تکمیل مراحل اعزام، متاهل می شوند.

ملاباشی درباره تعیین تکلیف امضا نشدن حکم آن دسته از دانشجویان بورسیه که امضا نمی شود، تاکید کرد که امکان تبدیل به داخل شدن بورس این دانشجویان قطعاً وجود دارد.

به گفته این مقام مسئول آموزش عالی، حداقل 60 درصد هزینه دانشجو برای همسرش در نظر گرفته می شود؛ بنابراین بهتر است این قبیل دانشجویان هم متاهل شوند.

کلمات کلیدی: دانشجویان بورسیه متأهل، دانشجویان بورسیه، تاهل دانشجویان، اعزام به خارج، اعزام به خارج دانشجویان، شرایط اعزام به خارج دانشجویان، اعزام به خارج دانشجویان بورسیه، بورس، بورسیه

آمار بازدید: 478 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image