ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه خواجه‌نصیر ماهواره "سار" و پوشش‌های رادارگریز می‌سازد (مرداد 91)

دانشگاه خواجه‌نصیر ماهواره "سار" و پوشش‌های رادارگریز می‌سازد (مرداد 91)

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پروژه‌های پوشش‌های رادارگریز و ماهواره "سار" در آستانه عقد قرارداد بوده و پروژه بالابر ماهواره در جریان است.


مجید قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه این دانشگاه علاوه بر پروژ‌ه‌های کلان مطرح شده در رسانه‌ها، چند پروژه دیگر در آستانه قرارداد دارد، تصریح کرد: از این پروژه‌ها می‌توان به پوشش‌های رادارگریز و پروژه ماهواره سار اشاره کرد.

قاسمی ادامه داد: علاوه بر این اعضای هیئت علمی دانشگاه با صنایع مختلف پروژه‌های بزرگ و کاربردی را در جریان دارند که به عنوان مثال می‌توان به بالابر ماهواره اشاره کرد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه بعضی از پروژه‌های ما نزدیک به بهره‌برداری است، اظهار داشت: اگر این پروژه‌ها نتیجه‌اش مثبت باشد، تحولات اساسی در صنعت ما ایجاد خواهد کرد که می‌توان برای نمونه به پروژه ترانزیستور اشاره کرد.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه ما تحقق شعار امسال را فقط در قرارداد با صنعت نمی‌بینیم تصریح کرد: ما معتقدیم این شعار در همه امور باید جاری شود، همچون بعد نیروی انسانی، اعضای هیئت علمی و ... مثلا در بعد ارتقاءکمی و کیفی اساتید ما شاهد جذب نزدیک به 50 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در دانشگاه بودیم؛ در بعد ارتقاء آموزشی درسال گذشته 15 نفر از اعضای هیئت علمی ما به رتبه استاد تمامی و 20 نفر به رتبه دانشیار ارتقاء یافته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه امسال برای اولین بار ثبت نام دانشگاه غیرحضوری شده است، اظهار داشت: دلیل ندارد که یک دانشجو وقت خود را برای ثبت نام تلف کند؛ ما انتظار داریم این توان و انرژی صرف تحصیل و تربیت شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ساخت پوشش‌های رادارگریز و ماهواره "سار" در ایران، ساخت پوشش‌های رادارگریز و ماهواره "سار" در دانشگاه خواجه نصیر، ثبت نام غیر حضوری دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 673 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image