ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه همکاری دانشگاه علوم کشاورزی ساری با 6 دانشگاه دنیا (21 فروردین 92)

همکاری دانشگاه علوم کشاورزی ساری با 6 دانشگاه دنیا (21 فروردین 92)

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، گفت: امید است در این سال بتوانیم حماسه‌ای در همه ابعاد علمی، پژوهشی و آموزشی در دانشگاه ایجاد کنیم.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سلیمانی در نشست نوروزی کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با هیات رئیسه این دانشگاه، افزود: اخذ مجوز هیات ممیزه مستقل، ایجاد پردیس بین‌الملل، گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکترای تخصصی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ساماندهی ساختار چارت دانشگاه و ارتقای آن، افتتاح برخی پروژه‌ها در دهه فجر، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری در سطوح بین‌المللی و ملی، موفقیت در اخذ مجوز اجرای پروژه کلان ملی با محوریت این دانشگاه و همکاری در پنج پروژه کلان ملی دیگر از جمله دستاوردهای چشمگیری است که آینده روشنی را برای این دانشگاه نوید می‌دهد.



سلیمانی با اشاره به فعالیت‌های حوزه روابط بین‌الملل و بازدید دانشگاه‌ها از کشورهای آلمان، روسیه، عراق و مالزی، گفت: دانشگاه با بیش از شش دانشگاه از کشورهای مختلف تفاهم‌نامه همکاری دارد.


کلمات کلیدی: دانشگاه علوم کشاورزی ساری، همکاری های دانشگاه علوم کشاورزی ساری، علوم کشاورزی، کشاورزی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image