ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت صنایع دفاعی کشور از پایان نامه های دانشگاه اصفهان (19 اسفند 91)

حمایت صنایع دفاعی کشور از پایان نامه های دانشگاه اصفهان (19 اسفند 91)

معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان از حمایت صنایع دفاعی از پایان نامه های و پروژه های این دانشگاه خبر داد.دکتر محمد ربانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه اصفهان با صنایع و سازمان های زیادی تفاهم نامه مشترک دارد و 100 تفاهم نامه همکاری با صنایع و نهادهای مختلف منعقد کرده است.


وی گفت: براساس نیازهایی که صنایع و دستگاه‌های مختلف به دانشگاه ارجاع می دهند وارد عمل شده و برای رفع مشکل آن صنایع و یا دستگاه اقدام به انعقاد تفاهم نامه می کند.

وی در مورد اینکه دانشگاه اصفهان با کدام صنایع و یا دستگاه همکاری بیشتری دارد، گفت: همکاری دانشگاه با شرکت گاز، فولاد مبارکه و صنایع دفاعی بیش از سایر نهادها و صنایع است.

معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان در ادامه به توافق نامه‌ دانشگاه با صنایع دفاعی کشور اشاره کرد و یادآور شد: بنا بر توافق نامه امضا شده بين دانشگاه اصفهان و صنايع دفاعي كشور، در راستاي توسعه همكاري‌هاي علمي صنايع دفاعي و دانشگاه اصفهان، این صنعت حمایت مادی و معنوی خود را از پروژه ها و پایان نامه های دکتری که در راستای نیاز آن مجموعه باشد اعلام کرد.

کلمات کلیدی: پایان نامه های دانشگاه اصفهان، پایان نامه، دانشگاه اصفهان، معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان، پروژه های دانشگاه اصفهان، پروژه، پایان نامه

آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image