ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تمديد مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام‌های 20 گانه دانشجویی تا 20 اسفند (19 اسفند 91)

تمديد مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام‌های 20 گانه دانشجویی تا 20 اسفند (19 اسفند 91)

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری از تمديد مهلت ثبت‌نام دانشگاهها براي دريافت وام‌هاي 20 گانه دانشجويي صندوق رفاه تا 20 اسفندماه خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر، کیوان مرادیان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اينكه برخي از دانشجويان متقاضي هنوز نتوانسته‌اند مدارك خود را جهت دريافت وام تكميل كنند، دانشگاهها از روز يكشنبه 20 تا 24 اسفندماه به مدت پنج روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت صندوق رفاه، اسامی دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی را ارائه كنند.


وی گفت: دانشجویان متقاضی دریافت وام‌های 20 گانه صندوق رفاه از جمله وام شهریه، می‌توانند درخواست‌های خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام کنند و دانشگاه‌ها نیز باید دانشجویان متقاضی دریافت وام را در فرصت تمديد شده به صندوق معرفی كنند.

به گفته مراديان در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 اعتبار 120 میلیارد تومانی به صورت علی‌الحساب برای بحث وام‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است كه از این میزان 60 میلیارد تومان مربوط به وام شهریه، 30 میلیارد مربوط به وام تحصیلی و 30 میلیارد دیگر نیز مربوط به انواع وام‌های دانشجویی( وام‌های متمرکز) است.

وي با بيان اينكه 24 میلیارد تومان اعتبار به عنوان ذخیره در صندوق نگهداری شده است، گفت: در اين راستا، دانشگاه‌هایی که اعتبار اولیه آنها به پایان رسيده و خواستار اعتبار تکمیلی هستند، می‌توانند در بازده زماني ذكر شده درخواست خود را جهت دریافت اعتبار بیشتر به صندوق رفاه ارائه کنند.

کلمات کلیدی: وام‌های 20 گانه دانشجویی، ثبت نام وام‌های 20 گانه دانشجویی، مهلت ثبت نام وام‌های 20 گانه دانشجویی، دریافت وام‌های 20 گانه دانشجویی، وام دانشجویی، وام دانشجویان

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image