ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد پردیس علم‌ و فناوری دانشگاه شریف و پذیرش دانشجو از مهر 92 (18 اسفند 91)

ایجاد پردیس علم‌ و فناوری دانشگاه شریف و پذیرش دانشجو از مهر 92 (18 اسفند 91)

رییس دانشگاه صنعتی شریف از تاسیس پردیس علم و فناوری این دانشگاه خبر داد و گفت: اولین دوره پذیرش دانشجو در این پردیس‌ از مهرماه سال 92 انجام می‌شود.



دکتر رضا روستا آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه پردیس علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در دست تاسیس است، تصریح کرد: بر این اساس پذیرش دانشجو در پردیس علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در مقاطع تحصیلات تکمیلی انجام می‌شود، البته درصدد هستیم اولین دوره پذیرش دانشجو در این پردیس در ترم اول سال تحصیلی آینده باشد.


وی درخصوص رشته‌های قابل ارائه در پردیس علم و فناوری، با بیان اینکه قصد ایجاد رشته‌های موجود را نداریم، تصریح کرد: قصد داریم در این پردیس رشته‌های مضاف و کاربردی ایجاد کنیم.


روستا آزاد افزود: به عنوان مثال در پردیس علم و فناوری، دیگر برای رشته مهندسی مکانیک، دانشجو نمی پذیریم، بلکه رشته مهندسی اتوماسیون را ایجاد می‌کنیم و یا رشته‌های کاربردی و جدید مانند مهندسی روباتیک یا مهندسی ماهواره را ایجاد خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: پردیس علم‌ و فناوری دانشگاه شریف، پردیس علم‌ و فناوری، دانشگاه شریف، پردیس دانشگاه شریف، پردیس جدید دانشگاه شریف، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو دانشگاه شریف، مهندسی اتوماسیون

آمار بازدید: 579 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image