ارتباط مستقیم با 30743 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کاهش نگران کننده تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد هشترود (17 اسفند 91)

کاهش نگران کننده تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد هشترود (17 اسفند 91)

ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد هشترود از دو هزار نفر به 800 نفر کاهش یافته است.



مرتضی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کمبود دانشجو در این واحد تاسف بار بوده و تعداد دانشجویان در این دانشگاه به علل مختلف از جمله کمبود پشتوانه مالی کاهش یافته است. این وضعیت برای دانشگاه آزاد یک شهرستان نگران کننده بوده و دانشجویان این واحد به حمایت ویژه مسئولان نیاز دارند.


وی افزود:کمبود پشتوانه مالی مانع از درس خواندن خیل زیادی از جوانان در این منطقه شده است و لازمه جلوگیری این کار پرداخت وام های بلند مدت تحصیلی با درصد خیلی کم است. این وام باید به اسم دانشجویان متقاضی اما در حساب دانشگاه واریز شود تا جوانانی که جویای علم و دانش هستند راحت‌تر بتوانند در این واحد به ادامه تحصیل بپردازند.


رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: شهرستان هشترود یک منطقه محروم است و باید از امتیاز ویژه برخوردار باشد تا کسانی که میخواهند دراین واحد تحصیلی مشغول شوند به مشکل مالی و مشکلات دیگر برخورد نکنند.


وی اظهار کرد: این دانشگاه به علت کمبود دانشجو مجبور شد 18 نفر از کارکنان خود را در سال گذشته تعدیل نیرو کند و 11 نفر از دانشجویان به علت نداشتن پول برای واریز شهریه از ادامه تحصیل باز ماندند.


وی از تحویل ندادن سند زمین اهدایی به دانشگاه توسط آقای مختاری مالک زمین خبر داد و تاکید کرد: به محض گرفتن زمین و زیاد شدن دانشجو نسبت به ساخت و ساز هسته مرکزی دانشگاه اقدام می‌شود.

کلمات کلیدی: تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد هشترود، تعداد دانشجویان، دانشگاه آزاد هشترود، دانشگاه آزاد، کم شدن تعداد دانشجویان، کاهش تعداد دانشجویان، تغییر تعداد دانشجویان

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image