ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی آموزشکده فنی نفت اهواز (15 اسفند 91)

راه اندازی آموزشکده فنی نفت اهواز (15 اسفند 91)

معاون ‌مدیر در آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از راه‌اندازی آموزشکده فنی نفت اهواز خبر داد و گفت: این آموزشکده از مهر سال آینده از طریق آزمون دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می‌پذیرد.



عبدالنبی نجفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب، اظهارکرد: این آموزشکده در رشته‌های کاردانی مکانیک با گرایش‌ توربین، پمپ و کمپرسور و تجهیزات ثابت فرایندی و شیمی گرایش‌های نفت، گاز و حفاری با ظرفیت 150 نفر دانشجو می‌پذیرد.


وی افزود: آموزشکده فنی نفت اهواز با دریافت مجوز از دانشگاه علمی کاربردی و موافقت معاون وزارت نفت در منابع انسانی و مدیریت، با هدف تربیت نیروی ماهر موردنیاز صنعت نفت راه‌اندازی می‌شود.


معاون مدیر در آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: این شرکت در نظر دارد این آموزشکده فنی را در شهرهای گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان نیز تاسیس کند.


نجفی‌پور با بیان اینکه پیگیر راه‌اندازی رشته‌های برق و ابزار دقیق در آموزشکده در آینده نزدیک هستیم، ادامه‌داد: پذیرش دانشجو در این آموزشکده از میان داوطلبان آزاد و شاغلان صنعت نفت انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: آموزشکده فنی نفت اهواز، آموزشکده فنی نفت، اهواز، راه‌اندازی آموزشکده فنی، آزمون دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی، علمی کاربردی

آمار بازدید: 1659 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image