ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی استخدام 240 مشاور تربیتی در گلستان (15 اسفند 91)

استخدام 240 مشاور تربیتی در گلستان (15 اسفند 91)

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه تا سال 89 حدود 240 مشاور تربیتی در استان وجود داشت، گفت: در دو سال گذشته 240 مشاور تربیتی در آموزش و پرورش گلستان استخدام شده‌اند.


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور عتیقی بعدازظهر امروز در جمع مدیران آموزش و پرورش گرگان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 480 مشاور تربیتی در آموزش و پرورش گلستان فعالیت می‎کنند و تمام دبیرستان‎ها در سطح استان از مشاوران تربیتی بهره‎مند هستند.

وی با بیان اینکه تقریباً 60 درصد مدارس راهنمایی در گلستان دارای مشاور تربیتی هستند، ادامه داد: در مدارس ابتدایی تعداد مشاوران تربیتی قابل توجه نیست.

از 121 مربی پرورش قرآنی در گلستان 70 درصد مرد و 30 درصد زن هستند

معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: به تعداد مشاوران جذب آموزش و پرورش، مشاور جدید نیاز داریم.

عتیقی از جذب معلم پرورش قرآنی در آموزش و پرورش گلستان در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: مربیان قرار است؛ دانش‎آموزان را تربیت قرآنی دهند و این مربیان از قاریان ملی و حافظان قرآن کریم بوده و البته همگی آنها بومی استان هستند.

وی با بیان اینکه جذب مربی پرورش قرآنی با چنین ویژگی در گلستان وجود نداشته است، عنوان کرد: این مهم در سال‌جاری محقق شد، به طوری که از 121 مربی پرورش قرآنی در گلستان 70 درصد مرد و 30 درصد زن هستند.

فعالیت‎های پرورشی برای رفع آسیب‎های اجتماعی به صورت انبوه انجام می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان یادآور شد: مرکز مشاوره آموزش و پرورش گلستان در سال 1389 مقام اول را کسب کرد و در بخش فرهنگی و هنری نیز چندین سال است که سرود خواهران و برادران حائز رتبه نخست در کشور شده‌‌اند.

عتیقی با بیان اینکه گلستان در حوزه پرورشی با توجه به جمعیت موجود حرف برای گفتن دارد، متذکر شد: فعالیت‎های پرورشی در گلستان اکثراً خلاقانه بوده و با جدیتی که در کارها انجام گرفته از جایگاه خوبی برخوردار است و می‎توان گفت که گلستان استانی پیشرو در فعالیت‎های پرورشی است.

وی در پایان بیان داشت: فعالیت‎های پرورشی برای رفع آسیب‎های اجتماعی به صورت انبوه صورت گرفته تا افراد زیادی را زیرپوشش قرار دهد.

کلمات کلیدی: مربی پرورش قرآنی، استخدام 240 مشاور تربیتی، استخدام مشاور تربیتی، استخدام مشاور، استخدام مشاور گلستان، استخدام گلستان، مرکز مشاوره آموزش و پرورش گلستان، استخدام آموزش و پرورش

آمار بازدید: 503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image