ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی بومی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل (15 اسفند 91)

پذیرش دانشجوی بومی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل (15 اسفند 91)

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از پذیرش 500 دانشجوی بومی در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد محمودزاده در همایش اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه اجرایی کردن سند تحول بنیادین موجب دلگرمی عناصر تعلیم و تربیت شده است، گفت: با درایت و همت جدی وزیر آموزش و پرورش موضوع سند تحول بنیادین در مرحله ریل گذاری است، همچنین اقدامات بسیار شایسته‌ای برای اجرای بندهای آن از جمله نظام رتبه‌بندی معلمان در حال انجام است.


وی با ارائه گزارشی از برنامه پرورشی و تربیت بدنی و اجرای موفق فاز اول ساختار آموزشی3-3-6، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ساماندهی و آموزش نیروی انسانی و فضا، فاز دوم نظام آموزشی جدید در سال تحصیلی 93-92 به صورت کاربردی، دانش‌آموز محور و پژوهش محور اجرا می‌شود.


محمودزاده از افتتاح دانشگاه فرهنگیان و پذیرش 500 دانشجوی بومی استان اردبیل خبر داد و افزود: فعالیت‌های شایسته در زمینه هوشمند سازی 997 مدرسه و استفاده از فن‌آوری‌های جدید در تدریس انجام شده است که این امر انگیزه را در میان دانش آموزان و معلمان بیشتر کرده است.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی بومی، پذیرش دانشجو، دانشجوی بومی، دانشگاه فرهنگیان اردبیل، دانشگاه فرهنگیان، اردبیل، دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

آمار بازدید: 647 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image