ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی احتمال ادامه تحصیل و درمان همزمان دانش‌آموزان معتاد (13 اسفند 91)

احتمال ادامه تحصیل و درمان همزمان دانش‌آموزان معتاد (13 اسفند 91)

معاون کاهش تقاضا و مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: به دنبال برنامه‌ریزی برای چگونگی ادامه تحصیل و درمان همزمان دانش‌آموزان معتاد هستیم.



بابک دین‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: به دنبال این هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب با همکاری وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی بتوانیم امکان ادامه تحصیل و درمان همزمان دانش‌آموزانی که اسیر اعتیاد شده‌اند را فراهم کنیم.


وی در خصوص اقدامات پیشگیرانه در مدارس نیز افزود: وزارت آموزش و پرورش یکی از اعضای اصلی کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد است که مسوولیت نظارت بر اجرای سند پیشگیری اولیه اعتیاد را دارد. همچنین تکالیفی در سند جامع پیشگیری اولیه برای مجموعه اداره آموزش و پرورش مشخص شده که معلمان، والدین و حتی مدیران وزارتخانه‌ها و دانش‌آموزان را شامل می‌شود.


معاون کاهش تقاضا و مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره تخصیص اعتبارات پیشگیری گفت: امسال بیش از 40 درصد اعتبارات مصوب در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته که این 40 درصد تقریبا به اندازه بودجه‌ای است که در سال گذشته آموزش و پرورش دریافت کرده است.

کلمات کلیدی: دانش‌آموزان معتاد، درمان دانش‌آموزان معتاد، اعتیاد دانش آموزان، ادامه تحصیل دانش‌آموزان معتاد، ادامه تحصیل

آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image