ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه احتمال برگزاری زودهنگام امتحانات نیمسال دوم دانشگاه‌ها (11 اسفند 91)

احتمال برگزاری زودهنگام امتحانات نیمسال دوم دانشگاه‌ها (11 اسفند 91)

مدیر آموزشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اواخر خردادماه 92، گفت: لازم است وزارتخانه تغییر زمان برگزاری امتحانات پایانی نیم‌سال دوم را به زودی مشخص کند تا دانشگاه برای برنامه‌ریزی کلاس‌های درسی با مشکل مواجه نشود.



دکتر سیروس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهارکرد: با توجه به تغییرات در زمان برگزاری امتحانات پایانی، ممکن است در این ترم کل 16 جلسه درسی برگزار نشود.


وی با بیان اینکه اگر زمان برگزاری امتحانات در ترم جاری زودتر مشخص شود، دانشگاه‌ها بر این اساس کلاس‌های درس را دایر می‌کنند، اظهارکرد: هر ساله امتحانات پایانی نیم‌سال دوم از 19 خردادماه تا 5 تیرماه برگزار می‌شود، اما امسال با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، ممکن است امتحانات 2 هفته زودتر برگزار شود.


جعفری با اشاره به دایر بودن کلاس‌ها تا 27 اسفندماه سال جاری، گفت: دانشجویان تا زمان مقرر باید در کلاس‌های درس حاضر باشند و اگر به هر دلیلی کلاس برگزار نشد، استاد باید کلاس فوق‌العاده آن را برگزار کند.

کلمات کلیدی: امتحانات نیمسال دوم، زمان امتحانات نیمسال دوم، تاریخ امتحانات نیمسال دوم، امتحانات، نیمسال دوم، تاریخ امتحانات خرداد 92

آمار بازدید: 965 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image