ارتباط مستقیم با 30637 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نداشتن معلم بلاتکلیف و تدریس دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از ترم 4 به بعد (9 اسفند 91)

نداشتن معلم بلاتکلیف و تدریس دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از ترم 4 به بعد (9 اسفند 91)

وزیر آموزش وپرورش معلمی را زیباترین جلوه انسانی دانست و با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه ویژه فرهنگیان از ترم 4 به بعد در کلاسهای درس تدریس خواهند کرد، تصریح کرد: امسال 25 هزار دانشجو جذب این دانشگاه شده اند.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حاجی بابایی در نشستی با 3500 نفر از فرهنگیان شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه مطالعه وپژوهش از الزامات تدریس معلمان است ،گفت: طی چند سال گذشته 60 هزار نیروی خدماتی تبدیل وضعیت شده اند و 70 هزار معاون اجرایی درکشور به جایگاه واقعی خود دست یافته اند.


وی با بیان اینکه در حال حاضرهیچ معلمی درکشور وجود ندارد که وضعیت نامعلومی داشته باشد، اظهارکرد: هدف تحول بنیادین ایجاد عزت مندی برای معلمان است


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به ایجاد دانشگاه ویژه فرهنگیان افزود: هزاران نفر از دانشجویان این دانشگاه دارای معدل 20 می باشند.


حاجی بابایی معلمی را زیباترین جلوه انسانی دانست و با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه ویژه فرهنگیان از ترم 4 به بعد در کلاسهای درس تدریس خواهند کرد، تصریح کرد: امسال 25 هزار دانشجو جذب این دانشگاه شده اند.


وی با بیان اینکه جایگاه دوره ابتدایی از دانشگاه نیز مهم تر است، اظهار کرد: علم و دانش درکودکی مانند نقشه ای است که بر روی سنگی حک می شود و هیچ گاه پاک نخواهد شد.


وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه درکشورهای پیشرفته دنیا نیز دوره ابتدایی دارای جایگاه ویژه ای است ،گفت: مهندسی نیروی انسانی، نظام رتبه بندی معلمان و.... در آموزش وپرورش باید درکنار سایر اقدامات انجام شود.


حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید در 5 محور علم، ایمان، عمل،اخلاق وتفکر مطالب را فرا گیرند، گفت:‌این امور در 4 عرصه ارتباطی با خدا، خود، خلق وخلقت صورت می گیرد.


وی ازهوشمندسازی 10 هزار مدرسه با مشارکت مردم خبر داد و خاطر نشان کرد: مدرسه ای که هوشمند نباشد بهره کافی از آموزش های جهانی را کسب نخواهد کرد، لذا هوشمندسازی مدارس یکی از اهداف سندتحول بنیادین است.

کلمات کلیدی: معلم بلاتکلیف، مدرس، تدریس، تدریس دانشجویان، تدریس دانشجویی، تدریس در دانشگاه، تدریس دوران دانشجویی، دانشگاه فرهنگیان، تدریس دانشگاه فرهنگیان

آمار بازدید: 503 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image