ارتباط مستقیم با 30657 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد زمان آغاز به کار مرکز ابوموسی دانشگاه آزاد (9 اسفند 91)

زمان آغاز به کار مرکز ابوموسی دانشگاه آزاد (9 اسفند 91)

رییس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار دانشگاه آزاد در جزیره ابوموسی از فروردین ۹۲ خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان کامرانی با اشاره به بررسی‌های اخیر هیات رئیسه دانشگاه آزاد واحد بندرعباس، اظهار کرد: با همکاری خوب مسئولان جزیره ابوموسی، این مرکز دانشگاهی به عنوان یکی از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از نیمسال بهمن به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.


وی دانشگاه آزاد مرکز ابوموسی را یک پروژه ملی عنوان کرد و با بیان اینکه این پروژه متعلق به همه دانشگاهیان دانشگاه آزاد است، اظهارکرد: با آماده شدن ساختمان آموزشی، این دانشگاه از فروردین 92 در دو رشته کارشناسی کامپیوتر و حسابداری دانشجو می‌پذیرد.


کامرانی با اشاره به ساخت پروژه عمرانی این دانشگاه، گفت: درخواست واگذاری زمین برای احداث ساختمان آموزشی این مرکز دانشگاهی داده شده است، بنابراین سعی و تلاش ما این است که در سال آینده عملیات عمرانی آن را آغاز و یک پایگاه آموزشی در شأن جزیره ابوموسی ایجاد کنیم.


رییس منطقه 15 دانشگاه آزاد از اخذ مجوز قطعی برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد از وزارت علوم خبر داد و افزود: پیش از این مجوز ایجاد مرکز بشاگرد از سازمان مرکزی اخذ شده بود که اخیرا مجوز وزارت علوم نیز قطعی شد.


وی، گسترش تحصیلات تکمیلی و رشته‌های کارشناسی ارشد در منطقه 15 دانشگاه آزاد را از اهداف و برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: مراکز رشد و فن‌آوری هم در دستور کار منطقه بوده که در سه واحد پارسیان، بندرعباس و میناب ایجاد می‌شود.


وی به فعالیت های فرهنگی منطقه 15 اشاره کرد و گفت: اولویت منطقه 15 دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگی تاکید بر اشاعه فرهنگ نماز، قرآن، حجاب و عفاف و ... است، البته از مناطق پیشرو در این زمینه بوده است و کارکرد خوب و موفقی داشته‌ایم.


رییس منطقه 15 دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز دومین سال فعالیت و مدیریت فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد، گفت: این دوره یکساله یک دوره موفقیت آمیز بوده است که از آن جمله می‌توان به پیگیری تصویب و تشکیل هیات امنای استانی و ابلاغ احکام اعضا توسط وی اشاره کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، شعبات دانشگاه آزاد، مرکز ابوموسی دانشگاه آزاد، شعبه ابوموسی دانشگاه آزاد، شعبه های دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image