ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آغاز ثبت‌نام آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌های آزاد و دولتی از امروز (6 اسفند 91)

آغاز ثبت‌نام آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌های آزاد و دولتی از امروز (6 اسفند 91)

ثبت‌نام داوطلبان رشته‌های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شود و تا 12 اسفند ماه 91 ادامه دارد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان دارای مدرک کاردانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org،‌ دفترچه راهنمای این آزمون را دریافت و پس از مطالعه، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.


بر اساس اعلام مرکز آزمون، هر داوطلب باید با تهیه یک کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کند، البته متقاضیان ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد باید علاوه بر کارت اعتباری ثبت‌نام، یک کارت اعتباری علاقمندی که در سایت سنجش مشخص شده است تهیه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون پذیرش دانشجو کارشناسی ناپیوسته با آزمون در روز پنج شنبه 24 مرداد 92 برگزار می‌شود.


مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام کرد: این آزمون مخصوص داوطلبانی است که یا دارای مدرک کاردانی معتبر از یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم هستند و یا کسانی که شاغل به تحصیل در مقطع کاردانی می‌باشند و تا31 شهریور 92 فارغ التحصیل می‌شوند.


همچنین، این آزمون برای تعداد محدودی از رشته شهرها برگزار می‌شود، در حالی که دانشگاه آزاد برای رشته‌های متعدد و متنوعی که در و احدهای مختلف دانشگاهی ارائه می‌شود، آزمون را حذف کرده است، بنابراین داوطلبان می‌توانند در زمان معین و مقرر، از طریق سایت روابط عمومی به نشانی www.pubr-azmoon.com از اخبار آن مطلع شوند.


بر اساس این گزارش، اگر داوطلبی در خصوص این آزمون (ویژه متقاضیان دانشگاه آزاد) با سوالاتی مواجه شد،‌ می‌تواند سوال خود را از طریق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح یا به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

کلمات کلیدی: آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته، آزمون مشترک، کارشناسی ناپیوسته، آزمون کاردانی به کارشناسی، ثبت نام کاردانی به کارشناسی، www.azmoon.org، www.sanjesh.org، دانشگاه آزاد، دانشگاه سراسری

آمار بازدید: 804 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳

زمان ديگري واسه ثبت نام نيست؟امكانش هست ؟اخه من دير فهميدم مهلت ثبت نام تموم شده