ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز مرحله پرداخت هزینه شرکت در فراخوان استخدام هیئت علمی (30 بهمن 91)

آغاز مرحله پرداخت هزینه شرکت در فراخوان استخدام هیئت علمی (30 بهمن 91)

مرحله پرداخت هزینه شرکت در فراخوان ششم جذب هیئت علمی و انتخاب اولویت در سامانه مرکز جذب وزارت علوم آغاز شد.به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان جذب اعضای هیات علمی از امروز دوشنبه 30 بهمن ماه می توانند با تکمیل مراحل ثبت نام، نسبت به شرکت در فراخوان ششم جذب هیئت در سال 91 اقدام کنند.


متقاضیان باید مراحل ثبت نام در سامانه فراخوان و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، پرداخت مبلغ 17 هزار و 850 تومان بابت هزینه شرکت در فراخوان پس از تایید اطلاعات اولیه در سامانه فراخوان، مراجعه به سامانه فراخوان و انتخاب اولویت با عنوان \" فراخوان بهمن 91 \" پس از فعال شدن امکان انتخاب اولویت، حداکثر یک روز کاری پس از تائید پرداخت الکترونیکی، برای تکمیل تقاضای شرکت در فراخوان طی کنند.

پیش از پرداخت وجه، متقاضیان باید لیست نیازهای اعلام شده را مورد بررسی قرار دهند، در صورتی که برای تخصص فرد، نیازی اعلام نشده قادر به شرکت در فراخوان نخواهد بود و مبلغ واریز شده به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

متقاضیانی که پیش از این، در سامانه جذب وزارت علوم ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام جدید ندارند و با همان نام کاربری و رمز عبور قبلی می توانند وارد سایت شده، اطلاعات خود را به روز رسانی کرده و پس از طی مراحل فوق اولویت های این فراخوان را انتخاب کنند.

آن دسته از متقاضیانی که شامل یک یا چند بند از شرایط ذکر شده دفتر استعدادهای درخشان یا بنیاد ملی نخبگان هستند، برای بررسی وضعیت خود در این دو نهاد لازم است علاوه بر اولویت اصلی در \" فراخوان بهمن 91 \" تمام بندهایی را که شامل می شوند از عنوان های جدید به نام استعدادهای درخشان و بنیاد ملی نخبگان در منوی انتخاب اولویت، انتخاب کنند. /خبرگزاری مهر

کلمات کلیدی: فراخوان جذب هیئت علمی، فراخوان استخدام هیئت علمی، استخدام هیئت علمی، جذب هیئت علمی، استخدام مدرس، استخدام دانشگاه، استخدام دولتی، تدریس در دانشگاه، مدرس دانشگاه

آمار بازدید: 1118 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image