ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران در دانشگاه امیرکبیر (29 بهمن 91)

برگزاری دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران در دانشگاه امیرکبیر (29 بهمن 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران اول تا سوم اسفندماه با حضور صاحب نظران، اساتید و دانشجویان کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوید مقصودی، مدیراجرایی دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران افزود: این کنفرانس به صورت علمی و پژوهشی برگزار می‌شود که به تأیید وزارت علوم نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه به دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضا ایران تعداد هزار و 340 مقاله ارسال شده است، بیان داشت: مقالات ارائه شده در دو مرحله داوری شدند که در نهایت 470 مقاله در قالب شفاهی و پوستر ارائه می‌شوند.

مدیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضا ایران اضافه کرد: از تعداد 470 مقاله‌ برگزیده این کنفرانس تعداد 290 مقاله در قالب شفاهی و 180 مقاله در قالب پوستر طی روزهای برگزاری کنفرانس ارائه می‌شوند.

مقصودی خاطرنشان کرد: آیرودینامیک و پیش‌رانش، مدیریت هوانوردی دینامیک پرواز و کنترل، علوم و فناوری فضایی، سازه‌های هوا و فضا و مدیریت هوانوردی از محورهای اصلی این کنفرانس به شمار می‌روند.

وی تأکید کرد: در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضا ایران نمایشگاهی برگزار می‌شود که در این نمایشگاه شرکت‌ها، صنایع و سازمان‌های دولتی محصولات خود را در حوزه هوا و فضا ارائه می‌کنند.

کلمات کلیدی: کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران، دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران، دانشگاه امیرکبیر، انجمن هوا و فضای ایران، هوا و فضا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آمار بازدید: 467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image