ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویی تا روز پنجشنبه (24 بهمن 91)

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویی تا روز پنجشنبه (24 بهمن 91)

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویی تا 26 بهمن ماه خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا فریدزاده با بیان اینکه دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در سطح ملی و با مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی تا 20 بهمن ماه بود که به دلیل همزمانی با ایام امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها، این مهلت تا 26 بهمن ماه تمدید شد.


به گفته وی، مراسم قرعه کشی مسابقات و اعلام موضوعات به گروه‌های شرکت کننده 30 بهمن ماه و با حضور نمایندگان گروه‌ها برگزار می‌شود.


فریدزاده با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در طی روزهای پنجم تا هفتم اسفند‌ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، گفت: علاوه بر اینکه از چهار گروه برتر با جوایزی ارزنده تجلیل می‌شود، از بهترین گروه موافق و بهترین گروه مخالف و با اخلاق‌ترین تیم نیز تقدیر خواهد شد، همچنین همه گروه‌های شرکت کننده گواهی حضور در مسابقات دریافت خواهند کرد.


وی زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات را روزهای دوم و سوم اسفند ماه اعلام کرد و گفت: شرکت در این کارگاه‌ها برای گروه‌های شرکت کننده رایگان است، همچنین تا کنون 28 تیم از دانشگاه‌های مختلف کشور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در پایان گفت: مسابقه نهایی و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز گروه‌های برتر در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


کلمات کلیدی: مسابقات ملی مناظره دانشجویی، مهلت مسابقات ملی مناظره دانشجویی، مسابقات ملی، مناظره دانشجویی، جهاد دانشگاهی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مسابقات مناظره دانشجویی

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image