ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش 15 درصدی پذیرش داوطلبان در دانشگاه اصفهان (19 بهمن 91)

افزایش 15 درصدی پذیرش داوطلبان در دانشگاه اصفهان (19 بهمن 91)

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: 66 هزار و 49 داوطلب در اصفهان در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی به رقابت می‌پردازند.



علی‌اکبر کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی در اصفهان از چهارشنبه تا روز جمعه 20 بهمن ماه در شش نوبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان در 133 رشته به رقابت خواهند پرداخت.


وی با بیان اینکه 35 هزار و 517 داوطلب زن و 30 هزار و 532 داوطلب مرد در این آزمون در اصفهان حضور دارند، افزود: تعداد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به افزایش 15 درصدی پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان ادامه داد: آزمون امسال به علت افزایش تعداد داوطلبان علاوه بر دو دانشگاه صنعتی اصفهان و اصفهان در موسسه آموزش عالی سپاهان، دانشگاه امین و شهرک آزمایش نیز به طور همزمان برگزار می‌شود.


کجباف تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هر گونه وسیله اضافی خودداری کرده و حوزه امتحانی را روز قبل بررسی و شناسایی کنند.


به گزارش ایسنا،‌ آزمون کارشناسی ارشد سال 92 در اصفهان از صبح چهارشنبه 18 تا روز جمعه 20 بهمن ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.


کلمات کلیدی: دانشگاه اصفهان، ارشد دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، پذیرش داوطلبان در دانشگاه اصفهان، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجوی ارشد، آزمون کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image