ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی زمان آغاز ثبت‌نام و برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی (29 دی 91)

زمان آغاز ثبت‌نام و برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی (29 دی 91)

مشاور عالی سازمان سنجش، از زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی خبر داد و اعلام کرد که فرایند یک هفته ای ثبت نام از دوشنبه آغاز می شود.


حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته ترمی برای نخستین بار با عنوان مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از دوشنبه 2 بهمن ماه سال جاری و از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و 9 بهمن ماه پایان می پذیرد.

وی گفت: متقاضیان در مهلت اعلام شده، پس از دریافت دفترچه راهنما از سایت سنجش می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری 14 هزار و 400 تومانی به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، آزمون این دوره 20 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی سال 1392 دانشگاه جامع علمی کاربردی در 181 رشته، 2890 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 106 هزار نفر در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می شود.

کلمات کلیدی: آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی، آزمون کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، علمی کاربردی

آمار بازدید: 979 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image