ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعزام 300 دانشگاهی از لرستان به حج عمره 92 (14 دی 91)

اعزام 300 دانشگاهی از لرستان به حج عمره 92 (14 دی 91)

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: 3349 نفر در عمره دانشگاهیان استان ثبت‌نام کردند که از بین آنها، 300 نفر از طریق قرعه‌کشی انتخاب شدند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام گراوند در مراسم قرعه‌کشی عمره دانشجویان و دانشگاهیان استان لرستان که طی مراسمی با حضور روسای دانشگاه‌ها، معاونین، مسئولان دفاتر نهاد رهبری و رابطین عمره دانشگاه‌های لرستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد، در بیان برکات معنوی و اسرار معنوی سفر حج، گفت: حرکت به سوی کعبه و بهره‌مندی از نشانه‌های خداوند متعال از جمله رهنمودهای خداوند برای بشر است تا انسان با حضور خود در سرزمین وحی ارتباط خود را با خدا صمیمی‌تر کند.



وی ادامه داد: سفر حج ماندگارترین و زیباترین سفر برای انسان است که برکات معنوی فراوانی برای زائر دارد و منجر به تحولاتی در وی می‌شود.



معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: هرساله بعثه مقام معظم رهبری با همکاری سازمان حج و زیارت تعدادی از دانشجویان و اساتید را به عمره اعزام می‌کند که این سهمیه امسال به خاطر پاره‌ای مشکلات نصف شده است.



حجت‌الاسلام گراوند افزود: در لرستان سال‌های گذشته پنج کاروان شامل دو کاروان متأهلی و دو کاروان مجردی از اساتید و دانشجویان اعزام و یک کاروان نیز به فعالان و نخبگان دانشجویی اختصاص می‌یافت، امسال این سهمیه به 2.5 کاروان کاهش یافته است که یک کاروان آن مجردی و یک و نیم کاروان آن نیز متأهلی است.



وی بیان کرد: در کاروان مجردی 120 نفر و در کاروان متأهلی 180 نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.



معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌هایی که دشمن در جهت دور کردن جوانان ما از معنویت انجام داده امسال با استقبال دانشجویان برای عمره مواجه بودیم به نحوی که سه هزار و 349 نفر از اساتید و دانشجویان لرستانی برای این سفر معنوی نام‌نویسی کرده‌اند.



به گزارش ایسنا، در این مراسم که سیدحمید الیاسی، مدیر حج و زیارت استان لرستان نیز حضور داشتند، اسامی 120 نفر در بخش مجردی و 180 نفر در بخش متأهلین از دانشجویان و اساتید به قید قرعه انتخاب شد.



لازم به ذکر است افرادی که اسامی آنها در این قرعه‌کشی انتخاب شده است به مدت یک هفته باید نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کرده و مدارک خود را به رابطین عمره دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهند.


کلمات کلیدی: حج عمره 92، حج عمره دانشگاهیان، حج عمره دانشجویی، حج عمره 92 دانشگاهیان، عتبات دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، علوم پزشکی

آمار بازدید: 443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image