ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وضعیت سالن‌های مطالعه دانشگاه دریایی خرمشهر در آستانه فصل امتحانات (24 آذر 91)

وضعیت سالن‌های مطالعه دانشگاه دریایی خرمشهر در آستانه فصل امتحانات (24 آذر 91)

معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به تخصیص سالن مطالعه مرکزی این دانشگاه به نمایشگاه هفته پژوهش گفت: پایان هفته پژوهش و فناوری این سالن برای مطالعه دانشجویان آماده و البته به توجه به کمبود فضا، با آغاز فصل امتحانات به سالن امتحانات تبدیل می‌شود.



دکتر مهدی فلاح‌مهرجردی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب عنوان کرد: در حال حاضر دانشگاه دارای 2 سالن مطالعه در دانشکده‌های اقتصاد دریا و مهندسی دریا است؛ سالن مطالعه دانشکده اقتصاد دریا سالن مطالعه مرکزی دانشگاه است.


وی با بیان این که در حال عادی، ساعت کاری سالن مطالعه تا 14:30 است،‌ تصریح کرد: ‌2 هفته پیش از آغاز امتحانات ساعت پایان کار سالن مطالعه تا ساعت 18 یا 19 عصر افزایش می‌یابد.


معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان این‌که دانشجویان پسر نیازی به استفاده از سالن‌های مطالعه دانشگاه ندارند، خاطرنشان کرد:‌ خوابگاه‌های پسرانه دارای سالن مطالعه است و با توجه به آن‌که این خوابگاه‌ بیرون از دانشگاه و در فاصله 20 دقیقه‌ای واقع است بیشتر دانشجویان پسر ترجیح می‌دهند از سالن‌های مطالعه خوابگاه‌ها استفاده کنند.


وی افزود: سالن‌های مطالعه خوابگاه‌های دختران، امسال با توجه به کمبود فضای خوابگاهی، به سکونت دانشجویان اختصاص یافت و به همین دلیل سالن‌های مطالعه دانشگاه بیشتر برای استفاده دانشجویان دختر آماده می‌شود. در حال حاضر خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه فاقد سالن‌های مطالعه است اما با استفاده از سالن‌های مطالعه دانشگاه، دانشجویان دختر هم مشکلی نخواهند داشت.


کلمات کلیدی: سالن‌های مطالعه، وضعیت سالن‌های مطالعه، سالن‌های مطالعه دانشگاه دریایی خرمشهر، دانشگاه دریایی خرمشهر، فصل امتحانات

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image