ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه داوطلبان 23 رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد (19 آذر 91)

دعوت به مصاحبه داوطلبان 23 رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد (19 آذر 91)

داوطلبان 23 رشته آزمون دوره دکتری تخصصی سال 91 جهت تکمیل ظرفیت بهمن ماه به مصاحبه دعوت شدند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: این دسته از پذیرفته شدگان آزمون کتبی می‌توانند از بعدازظهر امروز (شنبه 18 آذرماه) به سایت www.azmoon.net مراجعه و نسبت به محل و زمان مصاحبه خود اطلاعات کسب کنند.


رییس مرکز آزمون تأکید کرد: حضور پذیرفته‌شدگان در روز مصاحبه ضروری است و اگر داوطلبی به هر دلیلی نتواند در روز مقرر برای مصاحبه حضور به هم رساند، امکان ادامه تحصیل در این مقطع را از دست خواهد داد.


وی در ادامه افزود: واجدین شرایط دعوت به مصاحبه لازم است هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه، تألیف، ریز نمرات و پایان نامه خود را در زمینه های مربوط به این رشته در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.


اقبالی در پایان تأکید کرد: پذیرفته شدگان با آسایش و اعتماد به نفس و توکل به خدا در روز مصاحبه حضور به هم رسانند و هیچ دغدغه و یا استرسی برای این جلسه نداشته باشند تا بتوانند در این مرحله نیز موفق و سربلند شوند.


کلمات کلیدی: آزمون دکتری دانشگاه آزاد، کنکور دکتری دانشگاه آزاد، دکتری دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دکتری، مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 592 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image