ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اعطای 20 بورس تحصیلی و به رسمیت شناخته‌شدن مدارک دانشگاهی ایران و تونس در دو کشور (15 آذر 91)

اعطای 20 بورس تحصیلی و به رسمیت شناخته‌شدن مدارک دانشگاهی ایران و تونس در دو کشور (15 آذر 91)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر منصف بن سالم وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس در خصوص یادداشت تفاهم همکاری فی مابین در زمینه آموزش عالی و انجام تحقیقات علمی و فناوری، برنامه اجرایی این همکاری را امضا کردند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، این توافقنامه که در 9 بند تنظیم شده، دربرگیرنده تبادل اساتید و دانشجویان دو کشور، نظارت مشترک بر پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی، شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی مشترک بین دو کشور است.


در بند دیگری از این توافقنامه تدوین برنامه‌های کاربردی برای پروژه‌های مشترک و مبادله پژوهشگران و اجرای طرح‌های مشترک در زمینه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، زلزله شناسی و مهندسی زلزله، فناوری نانو، علوم بانکداری و علوم محیط زیست نیز پیش بینی شده است.


اعطای 20 بورس تحصیلی در دو کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین مبادله کارشناسان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به منظور تبادل تجربیات و توانمندی‌های یکدیگر از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.


همچنین در بخش دیگری از این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های گسترش زبان و ادبیات فارسی و عربی و به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی دانشگاهی دو کشور نیز پیش بینی شده است.


کلمات کلیدی: بورس تحصیلی، اعطای بورس تحصیلی، چگونگی اعطای بورس تحصیلی، شرایط اعطای بورس تحصیلی، مدارک دانشگاهی ایران، میزان اعتبار مدارک دانشگاهی ایران

آمار بازدید: 419 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image