ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد رشته دانشگاهی طراحی زیورآلات ایجاد شد (11 آذر 91)

رشته دانشگاهی طراحی زیورآلات ایجاد شد (11 آذر 91)

شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی مشخصات کلی، سرفصل و ریز محتوای درسی کارشناسی حرفه ای طراحی زیورآلات را تصویب کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، رجبعلی برزویی - معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره گفت: رشته کارشناسی حرفه ای طراحی زیورآلات با هدف تربیت نیروی ماهر و متخصص همچنین به منظور حفظ صنعت طلا و جواهرسازی ایران در عرصه رقابت بازارهای داخلی و بین المللی، توسعه تولید ملی و صادرات، با توجه به نیاز صنف مربوط و حفظ ارزش افزوده این صنعت تدوین و تصویب شد.

به گفته وی از جمله قابلیتها و توانمندیهای فنی دانش آموختگان این دوره می توان به مواردی چون انجام طراحی زیور آلات بر اساس نیاز مشتری، کار با کامپیوتر و به کارگیری نرم افزارهای تخصصی در طراحی زیور آلات، تجزیه و تحلیل اقتصادی طرح و بازار زیور آلات، شناخت سبکهای مختلف طراحی در زیور آلات، ارائه و فروش طرح زیور آلات، مدل سازی و ماکت سازی مومی و فلزی زیور آلات، طراحی مجدد زیور آلات و رفع اشکال زیور آلات ساخته شده اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: با توجه به توانمندیهای اشاره شده، دانش آموختگان این دوره می توانند شغل طراح زیورآلات را احراز کنند.

برزویی خاطرنشان کرد: برخی از دروس تخصصی این دوره شامل ایده پردازی در طراحی زیورآلات، زیبایی شناسی در زیورآلات، طراحی زیورآلات در سه سطح، طراحی با رایانه زیور آلات در سه سطح، کارگاه مدل سازی زیور آلات، سبک شناسی زیور آلات، بسته بندی و نمایش زیورآلات است که در کنار سایر دروس پایه به همراه 512 ساعت آموزش محیط کار شامل کاربینی و کارورزی دستیابی به توانمندی های فوق را فراهم می کند.

کلمات کلیدی:طراحی زیورآلات، رشته دانشگاهی طراحی زیورآلات، رشته تحصیلی طراحی زیورآلات، کارشناسی حرفه ای طراحی زیورآلات

آمار بازدید: 593 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image