ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سیاستی جدید در صدور مجوز نشریات دانشجویی (27 آبان 91)

سیاستی جدید در صدور مجوز نشریات دانشجویی (27 آبان 91)

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به فعالیت نزدیک به 200 دانشجوی این دانشگاه در حوزه نشریات دانشجویی، از اتخاذ سیاست جدیدی در اعطای مجوز به نشریات خبر داد.



احسان برگه‌باد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه خوزستان، با بیان این‌که در حال حاضر 24 نشریه دانشجویی در دانشگاه مجوز انتشار دارند، اظهار داشت: از این تعداد حدود 17 نشریه در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و ورزشی فعال هستند و بطور عمده از سوی فعالان انجمن‌های علمی‌ دانشجویی و کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه منتشر می‌شوند.


وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دست‌اندرکاران نشریات دانشجویی در هر ترم تحصیلی، خاطرنشان کرد: از امسال رویکرد جدیدی در اعطای مجوز نشریه به دانشجویان دنبال می‌شود و بنا بر آن تمام متقاضیان باید درخواست خود را با ارائه یک پیش‌شماره از نشریه مورد درخواست، به کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه ارائه دهند. این سیاست به‌منظور بررسی توانمندی‌های دانشجویان در انتشار نشریه اتخاذ شده‌ است.


برگه‌باد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی 6 ساعته \"روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی\" در محل خانه فرهنگ این دانشگاه خبر داد و گفت: حضور در این کارگاه برای تمام مدیران مسئول نشریات دانشجویی و افراد متقاضی مجور نشریه جدید الزامی است.


وی ادامه داد: این کارگاه با سرفصل‌هایی شامل مباحث تهیه خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله‌نویسی، صفحه‌آرایی، مدیریت خبر در نشریات دانشجویی و اشاره‌ای به قانون مطبوعات برگزار شد و سقف حضور دانشجویان در کارگاه 45 نفر بود.


مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان کرد: در حال حاضر 9 کانون فرهنگی‌ هنری و مذهبی با عناوین کانون ولایت، ثقلین، خیریه انصار، مهدویت، شعر و ادب، فیلم و عکس، ایران‌گردی، ایران‌شناسی، هلال احمر و تئاتر، 11 انجمن علمی دانشجویی رشته‌ای و سه انجمن میان‌ رشته‌ای با عناوین مکاترونیک، نجوم، الکترونیک و مخابرات دریایی در دانشگاه فعالیت می‌کنند.

کلمات کلیدی: نشریات دانشجویی، صدور مجوز نشریات دانشجویی، شرایط مجوز گرفتن نشریات دانشجویی، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، نشریه دانشجویی

آمار بازدید: 475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image