ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی ایستگاه‌های اندیشه در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان (27 آبان 91)

راه‌اندازی ایستگاه‌های اندیشه در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان (27 آبان 91)

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان از راه‌اندازی ایستگاه‌های اندیشه در این دانشگاه خبر داد.



احسان موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان، گفت: این طرح که در گام نخست در بخش‌های نظرسنجی‌، ارایه اخبار روز، پرسش و پاسخ و امانت کتاب با راه‌اندازی 2 ایستگاه در دانشکده فنی و مهندسی در حال اجراست، پس از بررسی‌های انجام شده و کار مطالعاتی بر روی اسلامی شدن دانشگاه‌ها، به‌منظور ارتباط بیشتر و موثرتر با دانشجویان در رفع شبهات و مسایل دینی، اعتقادی و فرهنگی تدوین شده است.


وی درباره بخش نظرسنجی ایستگاه‌های اندیشه توضیح داد: در این بخش که مشابه یک کرسی آزاداندیشی مکتوب است، هر هفته یک موضوع طرح می‌شود و دانشجویان نظرات خود را درباره آن موضوع خاص بیان می‌کنند. این بخش از این هفته با موضوع \"مبانی اسلامی شدن دانشگاه\" آغاز به کار کرد.


مدیر برنامه‌ریزی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان همچنین با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های حجاب و عفاف در خوابگاه‌های خواهران این دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار یک کارشناس فرهنگی در خوابگاه‌های خواهران، برنامه منسجمی در حوزه مسایل حجاب و عفاف طراحی شده که مهم‌ترین بخش این برنامه، ایجاد یک شبکه منسجم دانشجویی در حوزه حجاب و عفاف است.


وی همچنین از ثبت‌نام کارگاه نشریات برای دانشجویان، دست اندرکاران حوزه نشریات و متقاضیان اخذ مجوز نشریه جدید خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر مجوز فعالیت هفت نشریه در دانشگاه صادر شده اما تمام این نشریات فعال نیستند.


موحدنیا با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در دهه نخست محرم تصریح کرد: با دعوت از یک روحانی از مؤسسه علمی و پژوهشی امام خمینی(ره)، ‌از پنج‌شنبه این هفته به مدت 12 شب این روحانی در مراسم ایام محرم دانشگاه حضور خواهد داشت؛ علاوه بر این سلسله جلسات جداگانه‌ای با اساتید، کارمندان و دانشجویان در حوزه مسایل روانشناسی خانواده برنامه‌ریزی شده‌است.

کلمات کلیدی: ایستگاه‌های اندیشه، دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، راه‌اندازی ایستگاه‌های اندیشه، بخش نظرسنجی ایستگاه‌های اندیشه

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image