ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه تدوین سند راهبردی «علم ورزشی» در وزارت علوم (27 آبان 91)

تدوین سند راهبردی «علم ورزشی» در وزارت علوم (27 آبان 91)

سرپرست کمیته ورزشی و علوم تربیتی از تدوین سند راهبردی علم ورزشی خبر داد و گفت: تدوین این سند تا قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد کاظم واعظ موسوی در نشست خبری «تحول و ارتقای محتوای برنامه درسی و آموزشی رشته‌های دانشگاهی»، با اشاره به ایجاد چهار رشته با شش گرایش در گروه علوم ورزشی دوره کارشناسی، گفت: رشته‌های کارشناسی علوم ورزشی، مربیگری ورزشی، آموزش تربیت‌بدنی و مهندسی ورزشی در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود.


وی افزود: در رشته کارشناسی ارشد پنج رشته با 17 گرایش چون آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، بیو مکانیک ورزشی، رفتار حرکتی، فیزیولوژی ورزشی و مدیریت ورزشی وجود دارد.


واعظ موسوی با اشاره به ایجاد سه رشته ورزشی در دوره دکتری، گفت: سه رشته دکتری روانشناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و مدیریت ورزشی مقطع دکتری در حال تصویب است که مراحل نهایی را طی می‌کند و تا دو ماه آینده به تصویب می‌رسد.


سرپرست کمیته ورزشی و علوم تربیتی با بیان اینکه 40 دانشگاه رشته‌های کارشناسی این حوزه را ارائه می‌کند، اظهار کرد: 543 هزار دانشجو در دوره کارشناسی ورزشی مشغول به تحصیل هستند.


وی با بیان اینکه رشته‌های کارشناسی ارشد ورزشی در 30 دانشگاه با 4842 دانشجو ارائه می‌شود، اظهار کرد: همچنین دوره دکتری این حوزه در 19 دانشگاه و با اشتغال به تحصیل 400 دانشجو ارائه می‌شود.

کلمات کلیدی: علم ورزشی، سند راهبردی علم ورزشی، وزارت علوم، کمیته ورزشی و علوم تربیتی، رشته‌های کارشناسی ارشد ورزشی، دوره کارشناسی ورزشی

آمار بازدید: 343 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image