ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برگزاری جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور تا پایان سال (26 آبان 91)

برگزاری جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور تا پایان سال (26 آبان 91)

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره گفت: در آینده نزدیک جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام‌نور شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.



شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، افزود: جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور سراسر کشور در نیمه دوم سال‌جاری و با محوریت نماز، کلید خواهد خورد.


وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‎های پیام‎نور سراسر کشور و با هدف ایجاد جنبش نرم‌افزاری در حوزه معنوی با محوریت‎ نماز و قرآن خواهد بود.


این مسئول، ترویج فرهنگ نماز را از دیگر اهداف مهم این جشنواره برشمرد و یادآور شد: انس با قرآن، انس معنوی در فضای مجازی و مقابله با جنگ‌نرم در فضای سایبری، از دیگر اهداف قابل توجه این جشنواره به شمار می‌آید.


وی ابراز کرد: موافقت‌های اولیه از طریق معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‎نور انجام شده و مراحل استقرار دبیرخانه و فعال کردن پورتال جامع در حال فراهم کردن است.


شعبانی با اشاره به اینکه این جشنواره در نیمه سال 91 افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: اختتامیه این طرح در اواخر امسال و یا اوایل سال 92 بر اساس شرایط برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه نماز و قرآن سراسر کشور، معاونت سازمان پیام‎نور و ستاد پیام‎نور استان زنجان در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند و در حال رایزنی با مسجد مقدس جمکران برای همکاری هرچه بیشتر هستیم.


کلمات کلیدی: جشنواره وبلاگ پیام نور، وبلاگ نویسی پیام نور، جشنواره وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور، دانشگاه پیام نور، وبلاگ دانشگاهیان پیام‎نور

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image