ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در ابوموسی (26 آبان 91)

آغاز فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در ابوموسی (26 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به آغاز فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در جزیره ابوموسی گفت: به همین منظور اخیراً خبرگزاری ایسنا و همچنین کتابخانه‌ای را در این جزیره تجهیز کرده‌ایم.


به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علیرضا زجاجی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه معاون فرهنگی یکی از معاونت‌های مهم جهاد دانشگاهی است، افزود: هم اکنون در سطح 43 واحد جهاد دانشگاهی در تمام استان‌ها به غیر از بوشهر این معاونت فعال است.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق مثل اصفهان و تهران شعبه‌های متعددی از جهاد دانشگاهی وجود دارد، گفت: علاوه بر معاونت فرهنگی که در این واحدها مشغول به کار بوده, 10 سازمان و مرکز هم به عنوان بازوی این معاونت‌ها به عنوان شعب به صورت تخصصی در حوزه فرهنگ فعالیت دارند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی محوری‌ترین فعالیت‌های این معاونت‌ها را فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: به همین منظور مسابقات بین‌المللی قرآن توسط جهاد دانشگاهی در تبریز برگزار شد.

وی فعالیت خبرگزاری قرآنی ایکنا، خبرگزاری ایسنا، مرکز افکارسنجی و همچنین مرکز گردشگری دانشجویان ایستا را از مراکز تحت مدیریت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت: با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری در استان، راه اندازی شعبه‌ای از ایستا در خراسان‌شمالی ضرورت دارد.

زجاجی همچنین فعالیت صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان، مرکز امام و ولایت فقیه، برگزاری نخستین دوره مناظره، فعالیت انتشارات جهاد دانشگاهی و انتشار پنج هزار عنوان کتاب را از جمله فعالیت‌های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

وی همچنین رهنمود مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: جهاد دانشگاهی در فعالیت‌های قرآنی خود به دنبال تبیین سبک زندگی بوده و در این راستا تلاش دارد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در عین حال با اشاره به ظرفیت جهاد دانشگاهی در ابعاد مختلف پیشنهاد کرد تا دبیرخانه دائمی سبک زندگی اجتماعی در جهاد دانشگاهی تشکیل تا در 19 مهر سال آینده برنامه‌های خوبی در حوزه سبک زندگی هم‌زمان با گرامیداشت سالروز سفر رهبر انقلاب به این استان ارائه شود.

کلمات کلیدی: فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی در ابوموسی، ابوموسی

آمار بازدید: 380 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image