ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد شوش (25 آبان 91)

معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد شوش (25 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شوش معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، دبیر منطقه ششم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: تلاش‌های انجام شده در سال‌های گذشته در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد اسلامی شوش بر هیچ کس پوشیده نیست.

جابر انصاری خاطر نشان کرد: دانشگاه شوش با داشتن 600 دانشجو در چهار رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی مشغول فعالیت است و در سال‌های گذشته از نظر سطح علمی رشد بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید زودتر از زمان احداث تاسیس می‌شد، خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اما احداث چنین دانشگاهی در شوش بسیار دیر اتفاق افتاد.

انصاری خواستار تعامل بیشتر مسئولان شهرستان در خصوص رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی شوش شد و افزود: امید است که مسئولان شهرستانی با همدلی بیشتری بتوانند در رشد و شکوفایی این دانشگاه قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم از زحمات محمد مسحنه تجلیل شد و صادق طرفی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان شوش از بهمن ماه سال 1389 آغاز به کار کرده و در چهار رشته کامپیوتر، حسابداری، الکتروتکنیک و مکانیک خودرو در مقطع کاردانی و رشته‏های مهندسی کامپیوتر نرم‏افزار و مکانیک جامدات و سیالات دانشجو پذیرفته است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد واحد شوش، دانشگاه آزاد، روسای دانشگاه آزاد، انتصابات دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شوش

آمار بازدید: 1043 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image