ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج سود 190 میلیارد دلاری دانشگاه‌های کشورهای توسعه یافته از جوانان آسیایی (23 آبان 91)

سود 190 میلیارد دلاری دانشگاه‌های کشورهای توسعه یافته از جوانان آسیایی (23 آبان 91)

بنا بر اعلام یک آژانس بین‌المللی، میلیون‌ها جوان آسیایی در حال تحصیل در کشورهای توسعه یافته، سالانه 190 میلیارد دلار به بازار پذیرش و اسکان دانشجویان در کشورهای توسعه یافته تزریق می‌کنند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیش از نیمی از 165 میلیون دانشجوی در حال تحصیل در خارج از کشورهای خود، از کشورهای آسیایی هستند.


بنا بر این گزارش که در سنگاپور منتشر شده است، جولانگ لاساله مدیر این موسسه بین‌المللی می‌گوید: این قاره با وجود کشورهای چین، هندوستان و کره جنوبی منبع اصلی دانشجویان بین‌المللی است.


به گزارش پایگاه اینترنتی \"د. استرالین\"، کشورهای امریکا، انگلستان و استرالیا مهم‌ترین مقصد این دانشجویان هستند که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 تعداد این دانشجویان به رقم 263 میلیون نفر برسد.


\"فیلیپ هیلمن\" مدیر اجرایی موسسه تحت هدایت جولانگ لاساله می‌گوید: رشد قدرتمند اقتصادی در قاره آسیا سبب افزایش ثبت‌نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی در عرصه جهانی شده است.


وی همچنین افزود: طی دهه‌های اخیر، کشورهایی نظیر چین، هندوستان و ویتنام، رشد سریعی در بین کشورهای متوسط را تجربه کرده‌اند که این امر منجر به تقاضای بسیار در عرصه تحصیلات تکمیلی و در نتیجه گسترش امکانات بهتر جهت اسکان آنها در کشورهای مقصد شده است.


کلمات کلیدی: کشورهای توسعه یافته، دانشگاههای کشورهای توسعه یافته، ادامه تحصیل در خارج از کشور، سود دانشگاهها، درآمد دانشگاهها

آمار بازدید: 498 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image