ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش آموزش آنلاین رایگان در دانشگاه‌های هنگ کنگ (22 آبان 91)

آموزش آنلاین رایگان در دانشگاه‌های هنگ کنگ (22 آبان 91)

دانشگاه علوم و تحقیقات هنگ‌کنگ با همکاری برخی از دانشگاه‌های معتبر دنیا نظیر استنفورد و پرینستون، از سال آینده دروس آنلاین رایگان ارائه می‌کند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وین چانگ خطاب به پایگاه خبری \"استاندارد\" می‌گوید: آموزش آنلاین این دانشگاه‌ها در راستای ده‌ها رشته مهندسی دانشگاه استنفورد انجام می‌شود. ضمناً این دروس که توسط موسسه کورسرا پیشنهاد شده به صورت رایگان ارائه می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری یونیورسیتی ورلد نیوز، دانشگاه \"اچ کی یو اس تی\" در هنگ‌کنگ نخستین دانشگاهی است که دروس آنلاین ارائه می‌کند. \"آندرو ان جی\"، یکی از استادیاران علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد، با همکاری \"دافن کولر\" دیگر استاد این دانشگاه، موسسه کورسرا را بنیانگذاری نموده است.


به گفته \"آندرو ان جی\"، موسسه کورسرا، با همکاری 33 دانشگاه در اقصی نقاط جهان، برخی از دروس خود را به طیف عظیم دانشجویان به صورت آنلاین ارائه می‌کند.


وی افزود: من دنیایی را می‌خواهم که همگان در آن به آموزش با کیفیت دسترسی دارند. آموزش تنها مختص طبقه مرفه جامعه نیست. \"ان جی\" که در هنگ‌کنگ و سنگاپور بزرگ شده، می‌گوید: برخی از دانشجویان کشورهای کمتر توسعه یافته نظیر چین و هندوستان را می‌شناسد که توانایی دستیابی به تحصیلات عالی را نداشته‌اند.


کلمات کلیدی: آموزش آنلاین رایگان، آموزش آنلاین، آموزش رایگان، دانشگاه‌های هنگ کنگ، دانشگاه علوم و تحقیقات هنگ‌کنگ، دروس آنلاین رایگان

آمار بازدید: 577 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image