ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کاهش تعداد دانشجو، مهمترین تهدید پیش‌روی واحد‌های دانشگاهی (22 آبان 91)

کاهش تعداد دانشجو، مهمترین تهدید پیش‌روی واحد‌های دانشگاهی (22 آبان 91)

رییس دانشگاه آزاد سمنان مهمترین تهدید پیش‌روی واحد‌های دانشگاهی را کاهش تعداد دانشجو برشمرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی، توسعه تحصیلات تکمیلی را برای گسترش دانشگاه حیاتی دانست.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، غلامحسن واعظی در نشست بررسی راهکار‌های توسعه دانشگاه آزاد این شهر که در دانشگاه آزاد سمنان برگزار شد، خاطر نشان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در این واحد دانشگاهی امروز بستر برای توسعه این دانشگاه مهیا و فراهم است.

وی افزود: با توجه به حضور دکتر دانشجو و حمایت‌های مسئولین، واحد سمنان آمادگی جهش قابل توجه در عرصه آموزش و پژوهش و رسیدن به واحد جامع را داراست.

وی مهمترین تهدید پیش روی واحد‌های دانشگاهی را کاهش تعداد دانشجو برشمرد و افزود: مهمترین راهکار در مقابل این تهدید افزایش رشته‌های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و رشته‌های کاربردی است که در این زمینه واحد سمنان با ایجاد و راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی و پیشرفته و اصلاح هرم هیات علمی و با تجریه در گروه‌های فنی و مهندسی ظرفیت لازم برای این افزایش را داراست.

سید جعفر میرصنایی رییس بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به آموزش عالی در سمنان گفت: شهرستان سمنان از دیرباز به عنوان یک شهر فرهنگی و دانشگاهی مطرح و معرفی شده است و وجود مراکز متعدد آموزش عالی موید این نکته است.

وی با اشاره به حمایت بنیاد از تاسیس دانشگاه آزاد سمنان در سال 63، گفت: این بنیاد از ابتدای شروع فعالیت دانشگاه آزاد در این شهر همراه و یاری‌گر آن بوده است و تعلق خاصی نسبت به این واحد دانشگاهی احساس می‌شود. درخواست تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در این شهر نخستین بار از سوی این بنیاد به مسئولین ارائه شد و اکنون نیز برای گسترش دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کلمات کلیدی: کاهش تعداد دانشجو، کم شدن تعداد دانشجویان، دانشگاه آزاد سمنان، دانشگاه آزاد، تهدید پیش‌روی واحد‌های دانشگاهی

آمار بازدید: 414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image